Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
She21
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 juni 2014

Hoe kom ik aan producten?

21 juni 2014

Hallo Allemaal,

Ik wil graag een webshop beginnen in cadeau artikelen. Hierbij denk ik aan kleine geschenken. Maar ook aan cadeaupapier en overige inpak materialen zoals lintjes, strikjes etc.

Echter, hoe kom ik aan mijn producten?
Is het van belang een opslagplaats te hebben?
En om een webwinkel te beginnen moet je dan ook een startkapitaal hebben? Immers, is het van belang eerst producten in te kopen?
En is het schrijven van een ondernemingsplan verplicht?

Ik heb nog niet een concreet plan voor hoe ik alles moet aanpakken. Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. :?

Ik hoop dat jullie me van allerlei handige tips kunnen voorzien.

Alvast heel erg bedankt.

Met vriendelijke groet,

She21
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Hoe kom ik aan producten?

21 juni 2014

Hallo Allemaal,

Ik wil graag een webshop beginnen in cadeau artikelen. Hierbij denk ik aan kleine geschenken. Maar ook aan cadeaupapier en overige inpak materialen zoals lintjes, strikjes etc.

Echter, hoe kom ik aan mijn producten?
Is het van belang een opslagplaats te hebben?
En om een webwinkel te beginnen moet je dan ook een startkapitaal hebben? Immers, is het van belang eerst producten in te kopen?
En is het schrijven van een ondernemingsplan verplicht?

Ik heb nog niet een concreet plan voor hoe ik alles moet aanpakken. Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. :?

Ik hoop dat jullie me van allerlei handige tips kunnen voorzien.

Alvast heel erg bedankt.

Met vriendelijke groet,

She21
Ga bv eens langs de jaarbeurs trademarkt. Kan je groothandels snuffelen. Verder is google je vriend. Kijk in andere (web)winkels wat zij verkopen en vind de leveranciers etc.

Ja je zal een startkapitaal nodig hebben maar als je klein begint kom je er wel met een paar duizend euro. Denk niet alleen aan kosten voor inkoop maar ook aan webwinkel software, hosting, maatwerk, reclame e.d.
Een plaats om dingen op te slaan lijkt me handig ja.
Schrijven van een ondernemingsplan is niet verplicht.

Begin eens met dit forum door te lezen. Al je vragen zijn namelijk al talloze keren langsgekomen.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht