Display's!

1
Beste lezer,

Niet zo lang geleden ben ik mijn webshop begonnen, http://www.hippegirls.nl. Langzaam komen de eerste bestellingen binnen, dus dat is mooi. Nu heb ik er voor gekozen om in de komende weken een aantal keer op een jaarmarkt te gaan staan en op die manier ook gelijk reclame te maken. Om al mijn spullen zo goed mogelijk uit te laten komen heb ik zelf een aantal display's gemaakt.

Alleen nu ben ik nog op zoek naar een draaiende display met winkel haken eraan. Ik heb al heel veel bedrijven aangeschreven maar nog geen succes. Ook mensen die met sloophout werken aangeschreven maar helaas geen succes. 1 bedrijf gevonden wat dit verkoopt maar daar is de minimal afname 2000€, helaas pindakaas.

Weet iemand van jullie waar ik zo'n draaiende display kan vinden of iemand die het kan maken. Aan de display moeten wel haken zitten. Mocht er nou toevallig iemand zijn die wel display's maakt maar geen draaiende is dat ook geen probleem.

Wie kan mij helpen???

Bedankt en groeten Gwen

Re: Display's!

2
HippeGirls schreef:Ik heb al heel veel bedrijven aangeschreven maar nog geen succes. Ook mensen die met sloophout werken aangeschreven maar helaas geen succes.
Bedoel je met "aanschrijven" dat je ze alleen maar mailt? Dan zou ik eens in de telefoon klimmen.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Display's!

5
hallo,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb ook gebeld hoor :)

Ik weet niet hoe ik een foto moet toevoegen. Het is een vierkante display met aan vierkanten metaal met kleine gaatje en in die gaatje kun je haken hangen. Ik hoop dat ik nu iets duidelijker ben.

Een van jullie gaf ook de link naar een kaartenwebshop, die zou ook kunnen maar mijn voorkeur gaat uit naar die vierkante, maar als ik die niet kan vinden is dit wel een goed alternatief. Ik heb zojuist ook een mail gestuurd naar een duitse firma en de voicemail ingesproken. Maar je zou toch denken dat dit in nederland ook te koop moet zijn.

Fijn dat jullie meedenken.

Gr Gwen

Re: Display's!

6
Ik heb zo'n display. Ik kan je vertellen, het is een kreng om mee te nemen naar beurzen, dus dat doe ik dan ook niet meer. Hij is duur, zwaar, groot en onhandig. Je kan er veel op kwijt en hij draait, maar dat zijn dan ook de enige voordelen, die vaak op een andere manier handig op te vangen zijn. Mijn ervaring is ook dat mensen op beurzen zo'n display helemaal niet draaien, dus aan dat voordeel heb je niet zo veel.

Mijn advies: besteed niet te veel geld ineens aan dure displays. Probeer eens te bedenken hoe je het op een andere, goedkopere manier kunt oplossen. En als je succesvol bent op markten, dan weet je ook wat handig is en kun je geleidelijk steeds wat displays aanschaffen.

Re: Display's!

7
Bedankt voor je reactie.

Ik zal het zeker overwegen. Ik heb al van mooie lijsten verschillende display's gemaakt voor voor de kleine dingetjes heb ik echt iets anders nodig. Ik moet het wel van de presentatie hebben om mensen echt naar mijn kraam te krijgen. Het zijn weinig grote artikelen. Ik ben al weken op zoek naar mooie lijsten. Het lift iets groter, zodat ik er zelf gaatjes board in kan plaatsten en daar haken in kan maken. Maar helaas nog niet gevonden of 150 € voor alleen de lijst en dan komt de rest allemaal nog.

Mmmmmmm,lasitg. Ik blijf zoeken tot ik iets heb wat aan al mijn eisen voldoet. :roll:

Nogmaals bedankt!

Re: Display's!

8
Ben je nog op zoek naar een display? Wij hebben er eentje staan van ongeveer 1,80 hoog, draaiplateau en een hoop haken, er zitten wielen onder om hem te kunnen vervoeren. Als je interesse heb hoor ik het wel

Re: Display's!

9
Hoi Grijze,

Bedankt voor je reactie. Ik ben nog wel op zoek maar deze is een beetje aan de grote kant. Ik moet hem gemakkelijk kunnen vervoeren en dat gaat met dit formaat niet zo makkelijk.

Bedankt voor je aan bod.

Gr gwen

Re: Display's!

10
Met een grote display trek je natuurlijk wel mensen naar je kraam ... :D

Heb je al eens geprobeerd een advertentie op Marktplaats te zetten? 'Display gezocht' met een foto erbij van wat je bedoelt. Er zullen ongetwijfeld winkels zijn die een dergelijke display kwijt willen.