Cahec Gloabl - Je partner voor inkoop

1
Hallo allemaal,

Mijn naam is Roberto Heckers, Mede-eigenaar van Cahec Global. Cahec Global houdt zich bezig met het verhandelen van import, faillissement en rest goederen. Wij hebben bijzonder veel zakenrelaties met overzeese fabrikanten en distributeurs van restpartijen. Hierdoor kunnen wij tegen de aller goedkoopste prijs inkopen en hebben wij beschikking tot een zeer breed scala aan producten.

Op onze product pagina http://www.cahecglobal.com/producten, kunt u enkele producten vinden die wij kunnen leveren. Wij zijn hard aan het werk om meer producten op onze website te vermelden. Mocht het juiste product voor u er niet bij staan.... Maakt u zich niet druk! Neem even contact op om te vragen naar het product en waarschijnlijk kunnen we het leveren tegen een scherpe prijs.

Over het algemeen kunnen wij de meeste producten binnen 6 tot 12 dagen leveren. Soms moeten wij kiezen voor een langere levertijd om de prijs niet te veel op te drijven. Naast een snelle levertijd, kunt u bij Cahec Global ook genieten van zeer lage prijzen en dus extreem hoge marges voor u! In sommige gevallen heeft u wel 400% marge!

Wij doen ook veel samenwerkingen op commissie basis. Dit doen wij voornamelijk met dag aanbieding websites, maar in overleg staan wij voor veel open!

Ik wil jullie allemaal uitnodigen om een kijkje te nemen op onze website http://www.cahecglobal.com en u kunt ofwel hier of via onze website alle vragen stellen die u heeft. Doorgaans heeft u binnen enkele uren reactie via de mail.

Groetjes,
Cahec Global
Cahec Global, uw partner in partij en groothandel

Re: Cahec Gloabl - Je partner voor inkoop

2
Welkom op het forum.

Leg mij eens uit waarom ik bij jullie zou moeten kopen.

60 stuks = €14,25 p.s.
100 stuks = €13,75 p.s.
500+ stuks = €11,95 p.s.

Voor een set kwasten, waarvan ik geen idee heb wat voor materiaal ik in handen heb (taklon synthetisch haar of geiten-/paardenhaar), wat voor eventuele merk erop staat of dat het merkloos is. Make-up borstel set? Make-up kwasten set is het altijd nog.

Dit soort producten kan ik goedkoper of voor dezelfde prijs halen uit China. Eventueel via eBay, Alibaba, etc.. uiteraard soms lastiger qua import en belasting etc, maar toch ik ga geen 60 van deze sets in slaan en dan voor €28,95 verkopen.

Wat geeft jouw meerwaarde dan deze sites? Jouw site is overigens nog niet af, ik mis prijzen qua verzendkosten, een algemene voorwaarden, en meer duidelijkere productinformatie bij alles.

Zelfs als verkoper wil ik namelijk WEL verantwoord inkopen en weten wat ik inkoop, want een restpartij in alleen Clarins antizonnebrandcrème SPF30 en kan er zo'n 200 van inkopen? Maar wanneer het gefabriceerd is? Geen idee.. dus kan zelfs zo zijn dat het al 2 a 3 jaar ergens in een magazijn heeft gestaan?

Ik kom dus nergens tegen welke garantie jullie bieden. Eventuele import uit andere landen die logica snap ik wel, maar niet van restpartijen opkopen van bedrijven die failliet zijn gegaan. Want als jullie juist meer van cosmetica gaan opkopen bij zulke bedrijven hoop ik echt dat jullie denken aan houdbaarheidsdatum van producten. Koop bijvoorbeeld geen bende op dat al lang niet meer gefabriceerd wordt (wat nogal veel bij Big Bazar, Budget etc ligt) en waar de werking daarvan dus zo goed als weg is.

Verder succes met de business!

Re: Cahec Gloabl - Je partner voor inkoop

3
Beste,

Als u inderdaad zelf wilt importen voor de (ongeveer) zelfde prijs als u het bij ons kunt inkopen, dan is dat natuurlijk geen probleem. Al zal het in enkele gevallen goedkoper zijn om bij ons in te kopen dan dat u het zelf inkoopt via websites zoals bijv. alibaba. U kiest net een van de duurdere producten uit ons assortiment, ook hebben hebben voor sommige producten betere en mindere prijzen. Daarnaast weet je niet altijd wat je krijgt als je via websites zoals alibaba besteld (spreek uit ervaring).

Wat betreft dat onze website nog niet helemaal klaar is, dat ben ik volledig met je eens, maar bij interesse naar een product kun je natuurlijk altijd even een mailtje sturen, zodat ik je persoonlijk de benodigde informatie kan toezenden. Omdat we nog wat technische problemen ondervinden bij de website en niet genoeg ruimte hebben voor tekst op de product pagina is het helaas nog niet mogelijk de gehele beschrijving te plaatsen.

Een ander onderdeel wat zeer gewaardeerd wordt door onze klanten en partners is dat wij zeer snel reageren en 7 dagen in de week beschikbaar zijn (zoals u nu ook ziet). Daarnaast valt er op een manier met ons samen te werken die bij u en het formaat van uw bedrijf past. Zo doen wij aan samenwerkingen op commissie basis, dropshipping, staffels aanpassen naar uw afname capaciteit etc.

Wij hebben niet alle producten zelf op voorraad, de Clarins sunscreen is hier een voorbeeld van. Bij de cosmetica producten dienen wij als tussenpersoon voor her-distributeurs van de rest van cosmetica producten. De fabrikant van deze producten heeft vaste bedrijven waar ze de rest aan verkopen en wij hebben optie tot deze partijen. In het geval dat u een dergelijk product bij wilt ons aanschaft, kunt u alle benodigde informatie en bevestiging van originaliteit ontvangen die u wenst.

Daarnaast kunnen veel personen en bedrijven het feit waarderen dat ze maar met 1 bedrijf hoeven te handelen om diversen producten te kunnen krijgen. Dit scheelt in tijd, moeite en kopzorgen en uiteindelijk dus ook geld.

Ik hoop hiermee enkele punten te hebben aangedragen, waarom het prettig is om zaken te doen met Cahec Global. Het hoeft natuurlijk niet perse uw partner te zijn, daar waar ieder zijn eigen weg neemt, maar wellicht ziet u toch de waarde van ons bedrijf voor u en de andere mensen op dit forum.
Cahec Global, uw partner in partij en groothandel
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Cahec Gloabl - Je partner voor inkoop

7
robertoheckers schreef:Beste,

Als u inderdaad zelf wilt importen voor de (ongeveer) zelfde prijs als u het bij ons kunt inkopen, dan is dat natuurlijk geen probleem. Al zal het in enkele gevallen goedkoper zijn om bij ons in te kopen dan dat u het zelf inkoopt via websites zoals bijv. alibaba. U kiest net een van de duurdere producten uit ons assortiment, ook hebben hebben voor sommige producten betere en mindere prijzen. Daarnaast weet je niet altijd wat je krijgt als je via websites zoals alibaba besteld (spreek uit ervaring).
Dat is bij jou wel? Je spreekt nu alleen over Alibaba, maar ik heb er nog nooit gekocht en wel via eBay. Vele producten kom ik zelfs nu op Marktplaats tegen met heel veel leugens, dus dit soort dingen zijn voor mij nogal irritatie-opwekkend. En duurder? Ik had toch wel verwacht dat het namelijk een koopje zou zijn, omdat ik het mijn kopers niet aan kan doen er dubbele voor te vragen om er nog iets aan te verdienen. De kwasten kunnen goed zijn, maar de één beweerd geitenhaar, de ander taklon en ja wat het dan is?
Wat betreft dat onze website nog niet helemaal klaar is, dat ben ik volledig met je eens, maar bij interesse naar een product kun je natuurlijk altijd even een mailtje sturen, zodat ik je persoonlijk de benodigde informatie kan toezenden. Omdat we nog wat technische problemen ondervinden bij de website en niet genoeg ruimte hebben voor tekst op de product pagina is het helaas nog niet mogelijk de gehele beschrijving te plaatsen.

Een ander onderdeel wat zeer gewaardeerd wordt door onze klanten en partners is dat wij zeer snel reageren en 7 dagen in de week beschikbaar zijn (zoals u nu ook ziet). Daarnaast valt er op een manier met ons samen te werken die bij u en het formaat van uw bedrijf past. Zo doen wij aan samenwerkingen op commissie basis, dropshipping, staffels aanpassen naar uw afname capaciteit etc.

Wij hebben niet alle producten zelf op voorraad, de Clarins sunscreen is hier een voorbeeld van. Bij de cosmetica producten dienen wij als tussenpersoon voor her-distributeurs van de rest van cosmetica producten. De fabrikant van deze producten heeft vaste bedrijven waar ze de rest aan verkopen en wij hebben optie tot deze partijen. In het geval dat u een dergelijk product bij wilt ons aanschaft, kunt u alle benodigde informatie en bevestiging van originaliteit ontvangen die u wenst.

Daarnaast kunnen veel personen en bedrijven het feit waarderen dat ze maar met 1 bedrijf hoeven te handelen om diversen producten te kunnen krijgen. Dit scheelt in tijd, moeite en kopzorgen en uiteindelijk dus ook geld.
Dan is er al één hele mooie leverancier in Nederland wat interessant is en dat is niet zoals dit.
Ik hoop hiermee enkele punten te hebben aangedragen, waarom het prettig is om zaken te doen met Cahec Global. Het hoeft natuurlijk niet perse uw partner te zijn, daar waar ieder zijn eigen weg neemt, maar wellicht ziet u toch de waarde van ons bedrijf voor u en de andere mensen op dit forum.
Misschien als er gestopt wordt met spammen.

Re: Cahec Gloabl - Je partner voor inkoop

8
Het is niet mijn bedoeling om te spamen.

Wat betreft de kwasten, onze kwasten zijn geiten haar, ik kan natuurlijk niet spreken voor andere. Wat u aan uw klanten kunt vragen kan ik natuurlijk ook niet bepalen, als het uw bedoeling is via marktplaats of ebay te verkopen, dan zult u inderdaad weinig marge overhouden omdat veel particulieren dit doen en tevreden zijn met enkele euro's op een setje als bijverdiensten.

Er zijn tig webshops die een 24delige make-up borstel set voor meer dan het dubbele aanbieden. Daar komt bij dat het ene product niet het andere is en binnen de ene branche een andere marge geld dan bij de andere. Ook ligt het er aan tegen wat voor verkoper je afspiegelt.

Daar komt bij dat er ook genoeg producten op de website staan waar bijzonder veel marge op zit. Neem iPhone hoesjes die makkelijk voor 7,95 retailen of de Lederen iPhone beurs die voor 14,95 tot 19,95 retailen.

De D&G lipsticks die voor 50euro retailen, de manicure etuis die rond de 50 a 70 euro retailen, etc. Daar komt bij dat en nog tal andere producten zij die wij kunnen leveren en nog niet op de website staan. Wij stellen een persoonlijke catalogus op voor de mensen die contact met ons opnemen. Wij zorgen ervoor dat we een goed beeld hebben van de behoeftes van onze klant en maken deze dan een persoonlijke catalogus met een persoonlijk aanbod voor de producten die niet op de website staan.

U hoeft geen gebruik te maken van onze diensten, als de prijzen niet voldoende zijn en u ergens anders tegen betere prijzen en met een betere service kunt inkopen op een manier die voor u makkelijker en prettiger werken is, dan vragen wij u niet om over te stappen naar ons.

Wij proberen enkel mensen voor te stellen aan ons bedrijf die zoekende zijn naar een leverancier en hen die daar gebruik van willen maken of vragen hebben ben ik blij om verder te helpen.
Cahec Global, uw partner in partij en groothandel

Re: Cahec Gloabl - Je partner voor inkoop

9
Oké dit is een discussie waar ik continue mijzelf moet gaan verdedigen, waar ik geen zin in heb. Nergens staat dat ik zelf via eBay of Marktplaats wil verkopen. No way, ik heb een webshop (adverteren daar gelaten). Het gaat mij er om dat ik dezelfde producten op Marktplaats zie en soms zelfs door andere partij-opkopers.

En ik weet wat mijn klanten willen, bepaalde merken willen ze zeker wat voor neerleggen. Merken of eBay "merken" daar gaan ze echt niet zoveel voor neerleggen.
Dan kun je beter zelf rond de tafel gaan zitten met de fabrikant en iets eruit laten komen. Dan is het pas interessant.

Ja, die hoesjes zijn makkelijk te verkopen? Zoveel webshops, zoveel wat eigenlijk niet eens meer interessant is en we daardoor ook weer als consument naar eBay gaan. Alleen bepaalde hoesjes zoals een Spigen kunnen nog interessant zijn om hier in Nederland te kopen via een webshop.

D&G lipstick? Wie zegt dat het echt is? En die kun je niet voor zoveel verkopen.
Een manicure-set van rond de €70,-? Welk merk? Inkoop is vanaf €9,10.

Maar begrijp daarbij ook wel waarom er vooral ook gekeken wordt naar "dag aanbieding websites", want daar zijn de producten ook meer voor.

Re: Cahec Gloabl - Je partner voor inkoop

10
Beste,

Ik zie ook niet dat de iPhone hoesjes makkelijk verkopen al ligt dit er natuurlijk aan wie je bent en welke winkel en/of webwinkel je hebt. Ik zei dat ze makkelijk retailen voor een bepaalde prijs, waaruit blijkt dat mijn inkoopprijzen niet zo hoog zijn als u laat lijken op het forum.

U valt mijn producten, bedrijf en prijzen aan en logischerwijs geef ik u daar een antwoord op. Betreffende de Originaliteit van de D&G lipsticks, hier worden de officiële documenten van de D&G fabriek bij overlegd. De kwasten zijn inderdaad merkloos, maar een 24-delige merk kwasten set gaat gerust weg voor 100euro of meer.

Hier is identiek de zelfde set (enkel met Nylon haar ipv geitenhaar) in een webwinkel te vinden voor 29,95 (waar al 60% korting is gegeven) http://www.lightinthebox.com/nl/24pcs-h ... 86014.html

Hoop dat we deze nutteloze discussie nu inderdaad kunnen afronden. U bent blijkbaar niet weg van onze producten en of prijzen, of het zijn misschien niet genoeg merken om interessant te zijn voor u.

Natuurlijk zijn er ook mensen naast u op dit forum, die wellicht niet zoekende zijn naar alleen maar A-merken, of die wel gebruik kunnen maken van onze producten, services en prijzen, ze zouden immers niet de eerste zijn.

Dat andere groothandels (partijhandelaren) onze producten aanbieden tegen een ligt hogere prijs is goed mogelijk, daar waar ook groothandels zo nu en dan een partij bij ons afnemen omdat wij soms goedkoper kunnen leveren, dan zei het zelf kunnen verkrijgen. Ook partijhandelaren (waaronder ook wij zo nu en dan) verkopen producten via websites zoals Marktplaats of Speurders, als er voorraad ligt, waarom niet?

Ik hoop dat u mijn bedrijf nu niet meer wilt denigreren, om het feit dat u als persoon er geen heil in ziet, zonder ooit met ons gewerkt te hebben. Onze klanten zetten onze producten zonder problemen af met marges die soms wel tot 500% kunnen oplopen. Daarnaast zijn ze erg tevreden over onze service , reactie snelheid en productkwaliteit en oplossingsgezindheid.
Cahec Global, uw partner in partij en groothandel

Re: Cahec Gloabl - Je partner voor inkoop

12
Beste,

In de tussentijd hebben wij even contact opgenomen met onze fabrikant van de producten om de mogelijkheden te bespreken. Na wat onderhandelen zijn wij overeengekomen dat ik de 32-delige set tegen zo goed als de zelfde prijs kan inkopen, daar waar er slechts enkele kleine extra borstels inzitten.

Ook hebben wij de afname hoeveelheid omlaag gekregen van 60 naar 40 en de overige staffel ook flink kunnen versoepelen, waarbij u bij 120 stuks al aan de minimum prijs zit.

Zelf hebben wij ook besloten iets in te leveren en de 32 delige set voor de zelfde prijzen aan te bieden als de 24 delige set. De 24 delige set is dan ook van onze website afgehaald en vervangen door de 32 delige set.

Om dan een andere website aan te geven met de prijs voor de 32-delige set:

http://www.schoonheids-winkel.nl/home/w ... -32-delig/
van 39,95 voor 27,95

U kunt bij ons al inkopen rond de 11euro per set (aangezien u ook 5% korting krijg als u inschrijft op onze nieuwsbrief), bij grote afnames kan er wellicht nog een klein beetje met de prijs geschoven worden.

Dit laat dus een marge over van ongeveer 150% en dan spreken we over één van de producten met een lagere marge binnen ons assortiment, lijkt me toch gewoon netjes?
Cahec Global, uw partner in partij en groothandel