re dropshippers gezocht

1
Even nog terugkomend op het snel gesloten topic.
Iemand vraagt voor nl dropshippers, wij van skinlight reageren serieus als bedrijf wat dropshipping aanbied voor nederlandse webshopeigenaren.

Vervolgens wordt er een verwijzing gepost over een topic wat begint met de volgende zin!

Als je een leverancier zoekt die aan dropshipping doet dan ben je op dit forum niet aan het juiste adres.

Nou sorry hoor maar dan kan ik maar 1 ding zeggen EN BEDANKT!

Dus met andere woorden de reply hierboven moet je maar niet serieus nemen.

Vind het maar een aparte manier van een forum beheren.

Re: re dropshippers gezocht

4
Zoals je in het oude topic zag spreek ik nog niet eens voor mezelf alleen, want er stond nog een serieuze reactie bij van een bedrijf wat dropshipping aanbied.
En zelf promotie? Ik geeft gewoon antwoord op een vraag van iemand.
Iemand zoekt dropshippers en wij bieden dropshipping, moet ik dan eerst 20 nutteloze topics openen voor ik antwoord mag geven?

If so dan hoor ik dat graag, dan maak ik met alle plezier een 20 tal zeer interessante topics aan hoor :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: re dropshippers gezocht

5
Niet elk antwoord slaat op de voorgaande post. De url werd gewoon opgegeven voor de TS zodat hij weet dat hij niet goed zit. Heeft niets met jouw reactie te maken.

Re: re dropshippers gezocht

6
skinlight schreef:Zoals je in het oude topic zag spreek ik nog niet eens voor mezelf alleen, want er stond nog een serieuze reactie bij van een bedrijf wat dropshipping aanbied.
En zelf promotie? Ik geeft gewoon antwoord op een vraag van iemand.
Iemand zoekt dropshippers en wij bieden dropshipping, moet ik dan eerst 20 nutteloze topics openen voor ik antwoord mag geven?

If so dan hoor ik dat graag, dan maak ik met alle plezier een 20 tal zeer interessante topics aan hoor :D
2.5 maand na het laatste bericht je url in de eerste zin van een post zetten is niet antwoord, maar gewoon zelf promotie. De rest van je post hierboven ga ik maar niet op in, iets met volwassen enzo.