Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gerard Pruim
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 juli 2014

Leveranciers aan webwinkels van merkhorloges

30 juli 2014

Goedenmiddag,

Ik ben een nieuwe webshop gestart, en alles ging tot nu toe van een leien dakje. Ik ben goed te vinden in Google en ik heb een aantal zeer aantrekkelijke aanbiedingen op de site staan (Voornamelijk Seiko) Ik wil de site graag uitbreiden met nog een aantal merken zoals Invicta, Citizen etc., en ik ben al een tiijdje op het internet aan het zoeken maar ik kan geen interessante leveranciers ontdekken. B2B leek een optie maar als je alle bijkomende kosten (shipping, BTW, administratiekosten etc.) bij elkaar optelt dan blijft er nauwelijks marge over.

Kan iemand mij aan interssante adressen helpen? Zo niet dan moet ik de handdoek in de ring gooien.

Alvast bedankt
MVrGr
Gerard Pruim
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: Leveranciers aan webwinkels van merkhorloges

30 juli 2014

Hallo Pruim,
B2B leek een optie? Ik neem aan dat je hiermee dropshipping bedoelt. Bij het inkopen bij bedrijven (businesses) heb je (vrijwel) altijd een business to business relatie.

Ik ken ze niet, maar als je serieus bent neem gewoon eens contact op met het hoofdkantoor van Seiko en vraag ze daar naar leveranciers van Seiko in Nederland of Europa. Waarschijnlijk stellen ze vast een aantal eisen waar je aan moet voldoen.

Ik kom wel wat groothandels tegen, maar velen stellen eisen zoals:
Wij leveren deze producten aan de detailhandel: juweliers, edelsmeden, design- en giftshops, serviezen/bestek-speciaalzaken, etc. Daarnaast worden de producten verkocht via een select aantal webshops
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Leveranciers aan webwinkels van merkhorloges

30 juli 2014

Zonder fysieke winkel op A1 locatie is het haast onmogelijk om dealerschap van bovenstaande merken te krijgen...
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Leveranciers aan webwinkels van merkhorloges

30 juli 2014

Mocht het niet lukken kun je samenwerking zoeken met een juwelier. Merken als seiko citizen zijn er genoeg die het verkopen. Ze zullen de garantie wel moeten afstempelen en het is dan de vraag of ze volgens hun contract wel via webshop mogen verkopen.

Je kan het altijd proberen.
alternatief kijk eens over de grens naar Duitsland wie weet zijn er daar wel groothandels of juweliers die er makkelijker mee omgaan.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
robertoheckers
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 april 2013
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Leveranciers aan webwinkels van merkhorloges

11 augustus 2014

Beste,

Wij hebben van tijd tot tijd optie op verschillende partijen merkhorloges. Over het algemeen kunnen wij altijd wel een aantal verschillende modellen leveren. Wij hanteren een minimale afname van 250euro excl. btw bij de merk horloges, waarbij je van elk model slechts 1 stuk hoeft te nemen.

De marges verschillen een beetje per merk en partij. Soms zijn er betere marges soms wat mindere marges. Merken die zoals voorbij komen zijn Diesel, Michael Kors, D&G, Seiko, Hugo Boss, Esprit, Adidas, etc.

U kunt mij eventueel een PB sturen en dan kan ik u vanuit daar een lijst overdragen met horloges die wij momenteel kunnen leven. Hoop dat ik je hiermee een beetje kan helpen.
 
monster_beetle
Berichten: 82
Lid geworden op: 23 september 2012

Re: Leveranciers aan webwinkels van merkhorloges

11 augustus 2014

Ik kan hier eventueel wel bij helpen. Op het moment kan ik een selectie aan horloges leveren van:
Breil, Calvin Klein, Eden Park, Fossil, Guess, Hogo Boss, John Galliano, Just Cavalli, Levi's, Miss Sixty, Nina Ricci, Sector, Ted Lapidus en Thierry Mugler

Minimum afname is wel €1000,- ex. mocht het je interesseren, dan hoor ik het wel even!
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Leveranciers aan webwinkels van merkhorloges

11 augustus 2014

Ik kan hier eventueel wel bij helpen. Op het moment kan ik een selectie aan horloges leveren van:
Breil, Calvin Klein, Eden Park, Fossil, Guess, Hogo Boss, John Galliano, Just Cavalli, Levi's, Miss Sixty, Nina Ricci, Sector, Ted Lapidus en Thierry Mugler

Minimum afname is wel €1000,- ex. mocht het je interesseren, dan hoor ik het wel even!
Bovenstaande merken zijn ook via dropship leverancier verkrijgbaar, dus veel concurrentie!
 
monster_beetle
Berichten: 82
Lid geworden op: 23 september 2012

Re: Leveranciers aan webwinkels van merkhorloges

12 augustus 2014

Dat is waar, ik kan ook een kleine selectie aan Pirelli, Valentino en Philip leveren. Dat zijn alleen wel merken met wat hogere prijzen...
 
sehgaljuwelier
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 april 2018

Re: Leveranciers aan webwinkels van merkhorloges

21 april 2018

robertoheckers:
Beste, Robertoheckers
Ik ben Rakesh Kumar en spreek namens Sehgal Juwelier. Ik heb zojuist gelezen dat u horloges verkoopt. 
Mag ik uw contact informatie?

met vriendelijke groet,
Rakesh Sehgal
Sehgal Juwelier
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht