Lightinthebox ervaring

1
Ik bestelde twee camera's via lightinthebox. Kwamen uit HongKong. Dure cams, 5 Megapixel. Ik moest ook nog even 21% douanerechten betalen (111,15 euro). Dingen kwamen en een ervan deed het al niet toen ik hem aansloot. Mijn hele netwerk liep vast door de tweede camera. Deze kon ook niet naar behoren ingesteld worden op mijn pand. Binnenkant van het ding was erg gammel met een grote kluwen dunne-draadjes wirwar Dus retour gestuurd (moest naar de UK). Ze geven toe dat het hun fout is maar en ze bieden me waardecheques aan ter waarde van 500 dollar = 400 euro te besteden via hun site; terwijl ik 487 euro betaald heb! Douanekosten ben ik dus al kwijt.
Dit klopt niet: als een bedrijf geen deugdelijke zaken verkoopt heeft de klant recht of refund (geld terug) Staat in het NBW zelfs... Heb het geschil nu aangekaart bij PayPal via waar ik mijn betaling een hen heb gedaan. Pas dus op met dit louche bedrijf!

Re: Lightinthebox ervaring

2
Dit is geen consumentenforum, dus dit bericht hoort hier eigenlijk niet thuis! Koop je spullen bij een degelijke Nederlandse Webwinkel, dan heb je dit gezeur niet!

Re: Lightinthebox ervaring

4
Het Varaantje schreef:Eigen schuld dikke bult
Nee, maar wel heel vervelend. Minder goede recencies zijn over het lichtdoosje her en der wel te vinden, dus men kon het weten. Gewoon in NL bij een goed aangeschreven webwinkel kopen!
Ik hoop dat je er met PayPal uitkomt!
Deze discussie kan nu dicht.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.