Ben op zoek naar t-shirt leveranciers

1
Ik ben op zoek naar een leverancier die t-shirts voor mij kan bedrukken(van zowel goede kwaliteit voor langdurig gebruik als wat goedkopere kwaliteit voor zogehete feest t-shirts).

Re: Ben op zoek naar t-shirt leveranciers

4
Misschien is multigift.nl iets?

Ik heb daar een monster van de goedkoopste polo per post ontvangen, en ik vond het een goede kwaliteit. Ze hebben ook andere shirts.
Wij gaan er binnenkort 50 bestellen voor een autoclub, en wij zijn met logo aan de voorkant, en een URL op de mouw iets van 12,50 kwijt incl BTW.

Je moet wel een logo aanleveren.

Zoals gezegd, ik heb wel de sample ontvangen, zonder logo, maar volgens mij zit dat bij hun wel goed, en ze communiceren heel goed per mail ( in mijn geval)

Misschien het proberen waard.
( ik heb geen connectie met dit bedrijf overigens)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ben op zoek naar t-shirt leveranciers

9
Misschien ben je al voorzien, maar ik werk bij http://www.shirts-bedrukken.com en dit bedrijf is volgens eigen zeggen de goedkoopste online textieldrukkerij van Nederland. Je kunt vaak ook nog onderhandelen over de prijs. ze hebben niet alleen t-shirts, maar ook al het andere textiel. Zo genoeg reclame gemaakt, maar ik hoop dat het een antwoord geeft op je vraag :)

Re: Ben op zoek naar t-shirt leveranciers

11
Hallo Network,

Er zijn uiteraard veel plekken waar je t-shirts of sweaters kan laten bedrukken. Ik heb persoonlijk goede ervaring met MoreColor in Amsterdam. Het voordeel is dat ze ook een showroom hebben dus dan kan je meteen zien wat de kwaliteit is en verschillende opties goed naast elkaar bekijken. Hun internet site is http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=1338. Ik hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb.
Groeten Nick