Re: Gezocht: klein plastic speelgoed/figuurtjes

3
Daarnaast is het goed om goed in de gaten te houden of de producten wel veilig zijn...

Afgelopen WK waren er (zoals gebruikelijk) veel producten verkrijgbaar met oranjeprularia bij supermarkten e.d.: uiteindelijk hebben supermarkten sommige acties moeten terugtrekken omdat het actieproduct niet veilig was volgens de Europese normen, bijv. van de AH Hamsters, de Toeterfles van o.a. Bart Smit of de Sambaballen van o.a. V&D. Ziet er optisch allemaal leuk uit, maar veilig waren ze zeker niet.
Geurcomponist in hart en ziel... Maar voor kant-en-klare producten met heerlijke geuren, kun je deze direct aankopen in mijn webwinkel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Gezocht: klein plastic speelgoed/figuurtjes

5
Het Varaantje schreef:Zou je je vraag wat duidelijker willen stellen?

Zoek je die figuurtjes, wil je die figuurtjes laten namaken? Wat wil je ermee doen?
Ik zoek inderdaad precies deze figuurtjes. Ze zijn ook in andere vormen zoals auto's hertjes etc.
Nu zie ik ze bij diverse webshops in het assortiment, maar geen idee waar ik ze kan inkopen (hopelijk zo duidelijker :wink: )

Re: Gezocht: klein plastic speelgoed/figuurtjes

6
lastig.

Wat je zou kunnen proberen is gewoon via zo'n webwinkel een bestelling te plaatsen. Met een beetje mazzel staat er (op de verpakking) van het item een naam van de leverancier of een ID waaruit je iets kan herleiden. Het lijken mij geen producten van 100 euro's dus misschien de moeite waard.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]