Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Roelof
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 oktober 2012

Uniek product aangeboden, eventueel dropshipping mogelijk.

05 december 2014

Hallo allen,

Ik heb vorige week een onderneming overgenomen welke paraplu's voor twee personen verkoopt. Het zijn unieke leuke paraplu's waar twee personen onder kunnen. Ze zijn zeer origineel, het is ook een beetje een gadget. Daarnaast zijn ze populair bij bedrijven, wanneer deze bijvoorbeeld een fusie hebben ondergaan. Ze gaan dan samen 'onder een dak' verder. Daarnaast is het een zeer origineel cadeau voor mensen die getrouwd zijn. Uiteraard ook zeer bruikbaar voor eigen gebruik, de reacties zullen positief zijn! Er zijn vele mogelijkheden, eventueel met bedrukking en dergelijke. Ik ben er met open vizier ingestapt en het is een leuke uitdaging, ik ben dan ook op zoek naar enkele extra afzetkanalen. Indien hier iemand is die het leuk lijkt deze te verkopen, dan hoor ik het graag en kunnen we eens bespreken wat er mogelijk is. Ik heb nog een redelijke voorraad, dus zelfs op provisiebasis zou een optie zijn waardoor men niet hoeft in te kopen. Het is nieuw voor mij, dus ook weer zeer leerzaam en uitdagend. Ik ben benieuwd!

U kunt de plu vinden op: Dualbrella.nl

Mvg

Roel
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht