Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Ricardo
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 september 2013

Inkoop Fietsen b-merken

20 januari 2015

Hoi,

Wij zijn al een tijd opzoek naar groothandels die b-merken fietsen verkopen (nieuw). Toch is dit vrij lastig te vinden. Of te hoge prijzen of het is een kwaliteit waarbij de fiets na een week al uit elkaar valt. Wij zoeken o.a. oma fietsen, transportfietsen en stadsfietsen. Geen mountainbikes en race fietsen welke wel makkelijk te vinden zijn in o.a. China.

Het liefst bestellen we ergens waarbij kleine aantallen mogelijk is.

Wie heeft er een goede tips voor ons?


Bedankt, Ricardo.
 
Ricardo
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 september 2013

Re: Inkoop Fietsen b-merken

20 januari 2015

Ook opzoek naar fiets onderdelen.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Inkoop Fietsen b-merken

20 januari 2015

Popal?
NL merk in een lagere segment, doen volgens mij ook aan dropshipping

http://www.popal.nl/
 
Ricardo
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 september 2013

Re: Inkoop Fietsen b-merken

20 januari 2015

Ga ik eens naar kijken, bedankt. Wel zijn we meer op zoek naar groothandel s die goedkoper zijn dan hier in Nederland.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Inkoop Fietsen b-merken

21 januari 2015

Voor mijn zoonje popal fiets gekocht paar maanden geleden.

Eerste reactie wat is dat ding zwaar voor een ventje van 6 jaar. Tja zwaar dik staal is blijkbaar goedkoper dan lichter aluminium.

Paar keer buiten laten staan en zie daar de roest komt er al aan, dat gaat de goede kant op.

Vooruit ze zijn de 1/2 goedkoper dan duurdere merken en gezien de leeftijd doet hij er misschien 2 jaar mee dan kan het ding naar de stort of kringloop.

Voor de rest tja je krijgt wat je betaald, goedkope te zware chinese zooi. Bij een merk dat zegt Nederlands te zijn had ik op zijn minst een Nederlandse handleiding verwacht. Nee daar was geen geld voor. Als consument moet je het ding via internet ook nog in elkaar schroeven met die vage halve handleiding, wordt je niet vrolijk van.

Voor de rest je wordt doodgegooid met fietsen en er zijn een paar grote spelers. Puur via internet lijkt het me een steeds moeilijkere markt te worden.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Inkoop Fietsen b-merken

21 januari 2015

Voor mijn zoonje popal fiets gekocht paar maanden geleden.

Eerste reactie wat is dat ding zwaar voor een ventje van 6 jaar. Tja zwaar dik staal is blijkbaar goedkoper dan lichter aluminium.

Paar keer buiten laten staan en zie daar de roest komt er al aan, dat gaat de goede kant op.

Vooruit ze zijn de 1/2 goedkoper dan duurdere merken en gezien de leeftijd doet hij er misschien 2 jaar mee dan kan het ding naar de stort of kringloop.

Voor de rest tja je krijgt wat je betaald, goedkope te zware chinese zooi. Bij een merk dat zegt Nederlands te zijn had ik op zijn minst een Nederlandse handleiding verwacht. Nee daar was geen geld voor. Als consument moet je het ding via internet ook nog in elkaar schroeven met die vage halve handleiding, wordt je niet vrolijk van.

Voor de rest je wordt doodgegooid met fietsen en er zijn een paar grote spelers. Puur via internet lijkt het me een steeds moeilijkere markt te worden.
TS vroeg om een B-merk! :wink:
Idd ook eentje voor m'n 5 jarige zoontje gekocht, prijds kwaliteit is naar mijn idee naar verhouding. €400,- vond ik iets teveel voor een kinderfiets, waar nog veel mee gevallen gaat worden en over 2 jaar uitgegroeid is! :wink:

De online markt lijkt inderdaad behoorlijk verzadigd, maar als TS en gaatje gevonden heeft, wens ik hem uiteraard veel succes!
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Inkoop Fietsen b-merken

21 januari 2015

8 Jaar geleden hebben wij een dure Gazelle fiets voor onze jongste zoon gekocht, omdat hij naar het middelbaar onderwijs ging. De fiets heeft slechts een levensduur gehad van 4 jaar...

Hij moest wel dagelijks 2x 10 km naar school fietsen. Hij deed er 20 minuten over :-) Het fietsje kon dat niet aan. De fiets werd goed onderhouden. Dit kostte ook het nodige geld.

Hij heeft nu een goedkope fiets van de Makro en hij fietst er al weer heel wat jaartjes op. Geen lange afstanden, maar de fiets voldoet. Als deze kapot is kopen wij weer een nieuwe voor EUR 175,=.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Inkoop Fietsen b-merken

21 januari 2015

De leraren hebben een overdekte fietsenstalling; de fietsen van de leerlingen staan de hele dag in de regen. Er zijn weinig fietsen die dat aan kunnen.

Ik zou eens wat fietsfabrikanten bellen: vaak hebben A-merken zelf een B-merk.
 
luukvenlo
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 februari 2013

Re: Inkoop Fietsen b-merken

21 januari 2015

http://www.bigbicycles.nl/

is een leverancier van fietsen, die onder andere aan een aantal bekende Nederlandse bouwmarkten levert.