Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Peet
Berichten: 66
Lid geworden op: 04 juli 2012

Verzenden buiten de EU

21 januari 2015

Weet iemand van jullie een goede aanbieder voor pakketjes naar landen buiten Europa?

Ik heb hier best veel pakketjes onder de 2kg die (eventueel zonder T&T en verzekering) naar het buitenland moeten worden gestuurd.
Nu zijn er heel veel aanbieder die voor pakketten in Nederland en eventueel Europa best leuke prijzen hebben maar daarbuiten laten ze het afweten.

Momenteel breng ik die pakketjes maar naar een PostNL loket en laat daar een stikker afdrukken (voor 18 euro) maar eigenlijk is dat te zot voor woorden.

Ik zoek dus een aanbieder die "wereld" pakketjes kan versturen voor 18 euro of minder waar ik zelf de etiketten kan maken met factuur achteraf.
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Verzenden buiten de EU

21 januari 2015

Denk dat postnl toch de goedkoopste zal zijn buiten de EU.

Voor onder de 18 euro zijn er geen verzenders (die ik ken) die dat voor jou buiten de eu afleveren. Voor verzenders als dpd maakt het eigenlijk ook niet uit of het pakket 2 10 of 30 kg zijn. Veel bedrijven die ik ken hebben ook gewoon een prijs tot 30/32 kg per pakket naar bepaalde landen in de Eu.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Verzenden buiten de EU

21 januari 2015

Veel pakketpost buiten de EU gaat per luchtpost, dan zit er wel degelijk een verschil tussen 2 KG of 30 KG per pakket. De meeste rekenen daarom een pakketprijs met daarop een toeslag per KG.
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Verzenden buiten de EU

21 januari 2015

Je zou eens prijzen kunnen opvragen bij:

http://www.skynet.nl
http://nl-nl.seabourne-group.com/

Ik heb geen actuele tarieven maar ze waren altijd wel scherp toen ik er nog zaken mee deed.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht