Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Joanzzy2015
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 januari 2015

Echt lederen riemen en tassen

22 januari 2015

Ik ben op zoek naar een groothandel in leren tassen en riemen voor mijn net nieuw opgezette webwinkel. joanzzybagsanddesign.nl. Heeft iemand tips.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Echt lederen riemen en tasseb

22 januari 2015

Per stuk inkopen "in verband met het concept"... :lol:
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Echt lederen riemen en tassen

22 januari 2015

Dat weet de koper toch niet....Deze denkt een uniek product te hebben. Bovendien kan je van een standaard product met een beetje fantasie een uniek product maken.

Af en toe ga ik het idee krijgen, dat men niet het idee heeft hoe een zoekfunctie te gebruiken bij Google.

Als ik een origineel product zou verkopen, dan zou ik mijn groothandel hier niet prijs geven.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Echt lederen riemen en tassen

22 januari 2015

Dat weet de koper toch niet....Deze denkt een uniek product te hebben.
Nee — en ik zeg niet graag nee — dat denk ik in dit geval niet.

De tassen die TS in zuurstokkleuren verkoopt voor meer dan € 250, koop ik namelijk in voor minder dan € 50. En dan zijn ze écht handgemaakt van hoogwaardige leer.

Ze zijn alleen niet uniek, per exemplaar, maar dat kan ook niet voor die prijs.

Mij bekruipt, dezer dagen, wel vaker het gevoel dat allerlei tassen-mevrouwen, sieraden-mevrouwen en accessoires-mevrouwen eigenlijk niet weten hoe een rendabel atelier of productiebedrijf er van binnen uitziet.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Romano
Berichten: 266
Lid geworden op: 13 juni 2014
Contacteer:

Re: Echt lederen riemen en tassen

22 januari 2015

Mij bekruipt, dezer dagen, wel vaker het gevoel dat allerlei tassen-mevrouwen, sieraden-mevrouwen en accessoires-mevrouwen eigenlijk niet weten hoe een rendabel atelier of productiebedrijf er van binnen uitziet.
Als de Action natuurlijk ;)

Veel mensen gaan uit van Action tariefstellingen, met als consequentie dat mensen niet meer weten wat de waarde is van een hoog kwaliteitsproduct, maar ook geen enkel besef hebben van wat ervoor nodig is...
Geurcomponist in hart en ziel... Maar voor kant-en-klare producten met heerlijke geuren, kun je deze direct aankopen in mijn webwinkel.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Echt lederen riemen en tassen

22 januari 2015

Als de Action natuurlijk ;)
Nee, veel erger. De eigenaar van de tassenwinkel parkeert zijn Ferrari áchter de winkel.
Anders lijkt de winkel te duur. En daarvan is niets verzonnen of overdreven.

Ik denk oprecht dat veel tassen-mevrouwen op dit forum werkelijk geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.

Per stuk inkopen omdat het in je formule past... Tja.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Echt lederen riemen en tassen

22 januari 2015

Mijn oog viel op de woorden uniek, want zij verkoopt er slechts één van. Naast haar misschien nog 300 webwinkels. Uniek betekent voor mij enig in zijn of haar soort.

Hand-made, nep leren, Joannzy handmade...Als dit inderdaad tassen zijn, die door haar gemaakt zijn, zou ik daar mee verder gaan en niet met plastic shoppers. Ze heeft dan geen groothandel nodig.

Maar zij vroeg om groothandelaren en niet om commentaar van onze zijde.

Tassen koop ik trouwens nooit online. Een tas moet ik voelen en ruiken.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Echt lederen riemen en tassen

22 januari 2015


Tassen koop ik trouwens nooit online. Een tas moet ik voelen en ruiken.
Ik krijg ze altijd gratis :?:
 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Echt lederen riemen en tassen

22 januari 2015


Tassen koop ik trouwens nooit online. Een tas moet ik voelen en ruiken.
Ik krijg ze altijd gratis :?:
Bij welke winkel is dat?
Hier vragen ze ivm het milieu 20 cent :cry:
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Echt lederen riemen en tassen

23 januari 2015

Ik had het over leren tassen... :lol: :lol: :lol: :lol: Die koop ik tegenwoordig ook al in Duitsland.

Mijn man krijgt gratis plastic tasjes bij de groothandel. Als je in België of Frankrijk komt kan je voor weinig geld een leuke boodschappentas kopen. Ieder jaar bouw ik dus een leuke verzameling op voor thuis (tot ergernis van mijn man :-)). Voor ca EUR 0,50 heb je tas, waarvoor je bij AH EUR 1,50 betaalt.

Ik heb er eentje staan van de Super U. Een 70% recycle product...Dan ben je pas goed bezig.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht