Leverancier feestartikelen

1
Hallo,
Ik ben aan het kijken of ik een webwinkel met feestartikelen kan opzetten; ik ben op zoek naar groothandelaren, liefst met dropship mogelijkheid.
Heb er al 1 benaderd, maar die doen daar niet aan? :shock:
Wellicht weten jullie meerdere leveranciers?
dank,
Ronald
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Leverancier feestartikelen

5
Er zitten al een aantal grote spelers in dit veld; veelal in combinatie met fysieke carnavals-winkels of feestkleding zaken.
Zij hebben een zeer groot assortiment tegen scherpe prijzen en goede voorwaarden.

Hoe ben je van plan om met hun te concurreren?

Re: Leverancier feestartikelen

6
Ben me nog voornamelijk aan het orienteren; denk wel dat er online nog wat ruimte is.
De meeste online stores zijn een verlengstuk van een fysieke winkel.
Wat wel opvalt is dat de meeste (groot)handelaren geen dropshipping lijken aan te bieden.

Re: Leverancier feestartikelen

7
Exeto schreef: Wat wel opvalt is dat de meeste (groot)handelaren geen dropshipping lijken aan te bieden.
Dat is omdat dropshipping ook totaal niet interessant is voor een gemiddelde groothandel. Nu verkopen ze gewoon per omdoos met tientallen artikelen. Met dropshipping moet je elk lullig artikeltje apart verpakken en versturen; veel intensiever en dus een stuk duurder.

Een dropshipping leverancier ga je nooit vinden door er naar te vragen op een forum. Stel dat iemand een dropshipping leverancier zou weten, dan zal hij dat juist geheim houden in plaats van dat diegene een nieuwe concurrent creëert door jou naar hun leverancier toe te verwijzen. Zie ook de link die eerder al gegeven werd.