Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Ilse2010
Berichten: 106
Lid geworden op: 07 november 2010
Contacteer:

Trade mart minimum orderbedrag?

02 december 2010

Wij hebben een winkel & webwinkel in woonaccessoires. Nu willen wij op Trade Mart inkopen, maar vroegen wij ons af of er een minimumbedrag is per exposant. Bijvoorbeeld bij de exposant A 100 euro, exposant B 100 euro etc.
Graag hoor ik jullie reactie.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Trade mart minimum orderbedrag?

02 december 2010

Zou je deze vraag niet beter aan de organisatie van de Trade Mart zelf stellen?

Overigens kan ik me niet voorstellen dat je bij elke of enige exposant persee voor een minimum zou moeten inkopen, tenzij dat bedrijf zelf met een minimaal orderbedrag werkt.
 
Ilse2010
Berichten: 106
Lid geworden op: 07 november 2010
Contacteer:

Re: Trade mart minimum orderbedrag?

03 december 2010

Ik heb de organisatie een email gestuurd, maar tot nu toe nog geen reactie. Vandaar dat ik het hier even vraag. Wellicht is er iemand die er ook inkoopt.
 
cristallo
Berichten: 59
Lid geworden op: 27 september 2009

Re: Trade mart minimum orderbedrag?

03 december 2010

Elke aanbieder huurt een ruimte, daar doen zij hun eigen zaken en heeft men eigen leveringsvoorwaarden (dus ook eventueel minimum orderbedrag). Er zijn er een aantal die een minimum orderbedrag hanteren. Bij anderen is dat niet maar worden de goederen besteld en afgeleverd. Bij een te laag orderbedrag komen weer dan bijv. verzendkosten bij. En zo is dat wisselend bij elke aanbieder.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
A. Loomans
Berichten: 190
Lid geworden op: 21 maart 2010
Contacteer:

Re: Trade mart minimum orderbedrag?

04 december 2010

De minimum orderbedragen zijn er juist voor om particulieren of mensen die er niet serieus mee bezig zijn weg te houden. Aan een bestelling van 250 euro zit je zo, ook als je meerdere leveranciers hebt.
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!
 
Michelle
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 oktober 2010
Contacteer:

Re: Trade mart minimum orderbedrag?

05 december 2010

Zoals 2 van mijn voorgangers al melden; ja elke exposant heeft zijn eigen regels en dus (waarschijnlijk) zijn eigen minimum order bedrag. Plus dat ze soms niet aan je willen leveren als je alleen een webwinkel zou hebben en ze kijken ook naar andere verkooppunten in de buurt van jou (als er al teveel zijn mag je niet bij ze inkopen). En je hebt vaak per artikel ook nog eens een minimale afname...
 
Ilse2010
Berichten: 106
Lid geworden op: 07 november 2010
Contacteer:

Re: Trade mart minimum orderbedrag?

05 december 2010

Wij hebben een webwinkel en fysieke winkel. Alleen is deze maar een aantal dagdelen per week open. Dus wij zijn vrij klein. Het is dan niet te doen om bij elke leverancier voor bijv. 200 euro in te kopen. Je bent dan gebonden aan een assortiment bijv. m.b.t. je budget.

Hartelijk dank voor jullie antwoorden in iedergeval.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht