weder verkopers gezocht

1
Beste,

Ik ben op zoek naar ondernemers die mijn producten zouden willen verkopen.
Het gaat om een goed product met een goede marge.

Wil graag duurzame relatie's opbouwen.

Dus geen "eendagsvliegen"

Is uw belangstelling gewekt en wilt u serieus ondernemen stuur me dan een bericht.

Re: weder verkopers gezocht

2
Succes... op deze manier ga je ze niet vinden.

Watvoor branche/categorie vallen de producten in? Hoe verzadigd is de markt?
Welke producten/merken zijn het? Hoe schat jij de kansen voor dit product op de markt? Waar zijn ze te koop? Wat is de verkoopprijs, en wat de inkoopprijs? Wat zijn de inkoopcondities?

Dit is de minimale info die je zal moeten verstrekken.
De voordeligste autopoetsproducten vind je bij www.123carcleaning.nl!

Re: weder verkopers gezocht

3
Zoals Jurre het al zegt. Het ene bedrijf vindt 15% al een goede marge, terwijl ik dat zelf al erg mager vindt. Dus je zou meer informatie moeten verstrekken voordat iemand met je mee in zee wilt.

Re: weder verkopers gezocht

4
Ik vind het bericht zo ook wel wat algemeen. Waarom zou er nu íemand contact opnemen? Ze weten immers totaal niet waarvoor. Dan krijg je toch ook niet de mensen die je nodig hebt? Wil je geen mensen die enige kijk op jouw product hebben? Kortom: ik zou bij dit soort berichten echt graag iets meer informatie zien voordat je om contact vraagt...
Chocolade. Puur, eerlijk & lekker. Chocoladeverkopers.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.