Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
mariskaatje18
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 augustus 2015

muurstickers

25 augustus 2015

ik ben op zoek naar een leverancier van vlinder muurstickers waar ik ook niet teveel tegelijk hoef af te nemen ivm budget wie weet er iets alvast heel erg bedankt.
 
Dribbel_
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 mei 2015

Re: muurstickers

25 augustus 2015

Neem eens een kijkje op ali express. Dan duurt het wel wat langer voor je het hebt 2-4 weken. Maar dat spul kost echt niks dan.
 
StickythingsRetail
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 april 2015
Contacteer:

Re: muurstickers

25 augustus 2015

Hoi Mariska, wij leveren aan een select aantal webshops muurstickers via dropshipping. Indien je interesse hebt dan kun je contact met ons opnemen.

Wij stellen wel bepaalde eisen aan wederverkopers maar dat is per pb of email te bespreken.

Ons aanbod kun je bekijken op http://www.stickythingsretail.nl
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: muurstickers

26 augustus 2015

Neem eens een kijkje op ali express. Dan duurt het wel wat langer voor je het hebt 2-4 weken. Maar dat spul kost echt niks dan.
Dit!

(Helaas) is de wereld van de muurstickers verzadigd en in mijn ogen ook helemaal verpest door al die super goedkope stickers uit China. Goedkoop is dan ook. Zowel in aanschaf als wat je ervoor krijg. Want de prijs gaat ergens in zitten natuurlijk. Maar goed! Heel veel webwinkels die muurstickers verkopen, kopen die spullen in via ali express. Prijs maal factor x en je bent in business. Alleen vrees ik voor retour zendingen en klachten als stickers na een maand op de grond liggen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Dennis1
Berichten: 495
Lid geworden op: 26 september 2011
Locatie: Rosmalen
Contacteer:

Re: muurstickers

27 augustus 2015

Hoe meer dit er doen, hoe beter het is uiteindelijk voor de producenten die het wél zelf produceren.

In Nederland en Belgie zijn er maar een handjevol die het zelf doen.
Zelf ontwerpen, zelf folie inkopen en produceren, verpakken en versturen.

Die kwaliteit is écht heel anders dan dat China spul. Overal dezelfde ontwerpen op de vele websites? Dan is het China folie :)

In het begin dacht ik ook dat dit de markt stuk zou maken. Maar dat is gelukkig niet zo.
De mensen die goedkoop willen, gaan voor goedkoop. Simpel.

Diegene die goed willen, zoeken verder en komen vanzelf bij de andere aanbieders uit.
 
StickythingsRetail
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 april 2015
Contacteer:

Re: muurstickers

27 augustus 2015

Dennis en Roy hebben gelijk. Overigens is niet alles uit china verkeerd (ik heb wel eens positief verbaasd gestaan over sommige producten.) Het meeste is echter niet de moeite waard.

Het grote verschil tussen de chinese markt en Nederlandse producten zoals Dennis of ons:

China levert een ontwerp in een enkele maat en enkele kleur, en meestal is dat zwart glans.

Wij leveren alle stickers in meerdere afmetingen, meer dan 50 kleurtinten waaronder mat (beter voor interieur ivm spiegelingen!!) en kunnen zonder problemen aanpassingen maken indien nodig.
 
Taobao
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 augustus 2015

Re: muurstickers

27 augustus 2015

Neem eens een kijkje op ali express. Dan duurt het wel wat langer voor je het hebt 2-4 weken. Maar dat spul kost echt niks dan.
Dit!

(Helaas) is de wereld van de muurstickers verzadigd en in mijn ogen ook helemaal verpest door al die super goedkope stickers uit China. Goedkoop is dan ook. Zowel in aanschaf als wat je ervoor krijg. Want de prijs gaat ergens in zitten natuurlijk. Maar goed! Heel veel webwinkels die muurstickers verkopen, kopen die spullen in via ali express. Prijs maal factor x en je bent in business. Alleen vrees ik voor retour zendingen en klachten als stickers na een maand op de grond liggen.

Voor een euro of 3 zullen veel mensen wel een gokje willen wagen. Daarbij is het aanbod ook enorm.
 
biancib
Berichten: 317
Lid geworden op: 16 augustus 2011

Re: muurstickers

23 september 2015

Welk formaat zoek je, full color of 1 kleur?
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: muurstickers

23 september 2015

Die stickers uit china hoeven echter niet slecht te zijn. 3.50 euro en hangt nu bijna 5 jaar. Wel op een super gladde muur gepakt. Dus hoeft niet altijd slecht te zijn.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: muurstickers

16 december 2015

Hoe meer dit er doen, hoe beter het is uiteindelijk voor de producenten die het wél zelf produceren.

In Nederland en Belgie zijn er maar een handjevol die het zelf doen.
Zelf ontwerpen, zelf folie inkopen en produceren, verpakken en versturen.

Die kwaliteit is écht heel anders dan dat China spul. Overal dezelfde ontwerpen op de vele websites? Dan is het China folie :)

In het begin dacht ik ook dat dit de markt stuk zou maken. Maar dat is gelukkig niet zo.
De mensen die goedkoop willen, gaan voor goedkoop. Simpel.

Diegene die goed willen, zoeken verder en komen vanzelf bij de andere aanbieders uit.
Helaas heb ik zelf ondervonden dat het zelf ontwerpen van muurstickers een tijdrovend klusje is (illustraties) en je ook nog met allerlei zaken te maken hebt zoals de snijlijnen etc. De inkoop vs verkoop is best pittig en de kans op een verkoop ervaar ik niet als heel groot. Laat ik het zo stellen dat ik veel tijd en energie moet investeren in een handel waar de sales lastig zal zijn met al die goedkopere anders spelers om me heen. Ik heb het voor nu even opzij geschoven om later weer op te pakken.
 
TiaID
Berichten: 402
Lid geworden op: 13 juli 2011
Contacteer:

Re: muurstickers

07 januari 2016

moet zeggen dat Dennis gelijk heeft ....

Hoeveel klanten er niet na het proberen van een sticker van Action bij ons komen, is toch veel te noemen. Ze hebben vaak problemen met aanbrengen etc, of dat het gewoon totaal niet plakt.

Als we de kwaliteit naast elkaar leggen zie je toch wel degelijk verschil. En natuurlijk zijn er ook bij die wel goede ervaringen hebben met de goedkope stickers. 
 
Bekertje
Berichten: 134
Lid geworden op: 26 februari 2013
Contacteer:

Re: muurstickers

08 januari 2016

Wij hebben er speciaal voor gekozen om geen teksten e.d. te doen omdat hier al heel veel in te verkrijgen is. De full/color muurstickers e.d. maken wij allemaal zelf van goede materialen en voorzien van een matte laminaatlaag om de print extra te beschermen. 

Je kan eens een kijkje nemen op onze dropshoppagina: http://www.posterwand.com/reseller--dropship.html
 
Gebruikersavatar
Dennis1
Berichten: 495
Lid geworden op: 26 september 2011
Locatie: Rosmalen
Contacteer:

Re: muurstickers

08 januari 2016

Hoeveel mensen zitten hier eigenlijk op het forum die stickers leveren? :)
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: muurstickers

08 januari 2016

Hoeveel mensen zitten hier eigenlijk op het forum die stickers leveren? :)
Bijna iedereen, denk ik: ik ontvang nog maar zelden bestellingen met een handgeschreven adres.
 
Gebruikersavatar
Dennis1
Berichten: 495
Lid geworden op: 26 september 2011
Locatie: Rosmalen
Contacteer:

Re: muurstickers

08 januari 2016

Mag ik alleen een smilie naar Ward sturen :)

Bij deze :D:):D