Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
chaneef
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 december 2010

beurs

23 december 2010

ik vroeg me af of er toevallig ook beursen waren met kinderkleding, speelgoed en zwangerschap spullen kleding? dit vroeg ik me namelijk af omdat ik weet dat die er wel is voor dierenwinkels (webshops) maar heb je deze ook voor die categorie dan wel voor winkels waar alle levranciers zijn namelijk ik ben een beetje aan het organiseren van hoe en wat voordat ik echt aan een webshop wil gaan beginnen ik weet ook als zo iets er is dat je dan ergens lid van moet zijn wie kan mij helpen?
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: beurs

23 december 2010

Ongevraagd advies, voor als je straks webteksten gaat schrijven of e-mail van klanten moet beantwoorden: een normaal toetsenbord heeft knoppen voor leestekens zoals punten, komma's en vraagtekens.
 
chaneef
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 december 2010

Re: beurs

23 december 2010

Ongevraagd advies, voor als je straks webteksten gaat schrijven of e-mail van klanten moet beantwoorden: een normaal toetsenbord heeft knoppen voor leestekens zoals punten, komma's en vraagtekens.
dat kan je ook anders brengen wil je heb last dyslectisch met een normaal toetsenbord ik heb al moeite mee dat ik het heb en kan zulke commentaar niet gebruiken. of je moet het anders zegen
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: beurs

23 december 2010

Juist dan: je hebt iemand nodig die teksten voor je verbetert, omdat je fouten zelf niet ziet! Een automatische spellingcontrole wil ook helpen, want dan had je zeggen geschreven in plaats van zegen.

Wel een leuke woordspeling trouwens, want er rust kennelijk geen zegen op de start van je webwinkel.

Als ondernemers zijn wij gewend om problemen op te lossen, niet om erover te klagen. Hoewel ik alle begrip heb voor je handicap, vind ik dan ook: klaag er niet over, maar zoek een oplossing. Bij klanten kun je straks ook niet komen aanzetten met een "ik ben dislekties en kan daarom uw vraag niet vadsoenleik beantwoorden".
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: beurs

23 december 2010

Nu terug in je mand Ward en BOT.... :P
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: beurs

23 december 2010

@eentje: point taken! Niet bedoeld om het laatste woord te hebben, maar ik denk dat je nooit iets moois of goeds kunt bouwen in de nee-stand "ik wil niet" of "ik kan niet". Dat geldt evengoed voor een webwinkel als een forum over webwinkels.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: beurs

23 december 2010

Dat klopt, heb je helemaal gelijk in alleen dat was al duidelijk na het eerste bericht.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
icetea
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 februari 2010

Re: beurs

26 december 2010

Ik vind het al knap dat chaneef een topic opent! Jammer dat er dan op deze manieren moet worden gereageerd.

Chaneef ik kan je niet helpen.
 
joda
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 december 2010
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: beurs

26 december 2010

Je moet eens in Utrecht gaan kijken bij de jaarbeurs, daar heb je de trademart (http://www.trademart.nl) daar gingen wij wel eens heen om speelgoed te bestellen en ideetjes op te doen. Volgens mij hebben ze daar ook kleding. Je moet wel een KvK inschrijving hebben om hier binnen te komen en als je bij b.v. Träpresent (groothandel) klant bent krijg je hier 1 of 2 keer per jaar entree kaartjes voor.

Bij het Amsterdam Fashion centre kan je terecht voor kleding, weet alleen niet of ze daar ook positie kleding hebben. Denk alleen wel dat je daar ook met KvK nummer moet hebben.

Beetje Googlen brengt ook vaak uitkomst.

Als je opzoek bent naar nieuw houten speelgoed moet je me even PM sturen heb nog wel wat voorraad staan van mijn oude webwinkel.

Grtz Joda