Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
lovequality
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 oktober 2015

Leveranciers kinderkleding

01 oktober 2015

Ik ben in het beginstadium van een webshop gericht op de verkoop van kinderkleding.
Hier ben ik al enige tijd mee bezig.
Ben voor de inkoop naar het WFC in Amsterdam geweest en nog naar een andere groothandel in Amsterdam.
Ik ben bij beide groothandels niet echt geslaagd en ben dus op zoek naar leveranciers van kinderkleding.
Aliexpress etc wil ik niet mee werken. De levertijden zijn te lang. Ik wil de kleding zelf ophalen bij de leverancier, zodat ik de bezorgtijden kan verkorten.

Het gaat NIET om merkkleding. Het gaat om de merkloze kleding. De kleding waar je in Nederland mee overspoeld wordt voor vrouwen, maar ik wil deze kleding gaan verkopen voor kinderen.

Weet iemand waar ik terecht kan? Of ben je iemand die deze kleding verkoopt..

Ik hoop op een reactie.
 
mbothof
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 oktober 2015
Locatie: Coevorden
Contacteer:

Re: Leveranciers kinderkleding

07 oktober 2015

beste lovequality

misschien is eventuele dropshipping een idee voor je? Ik doe niet in de verkoop van kinderkleding, maar dacht misschien is het een idee...? heb je er aan gedacht?

mvg Miranda
Koop je piercing, navelpiercing, tongpiercing of andere piercings op || Lmpiercings.nl
 
lovequality
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 oktober 2015

Re: Leveranciers kinderkleding

14 oktober 2015

Bedankt voor je reactie.

Ik heb er wel eens van gehoord, maar weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat..
Kan je mij er meer over vertellen?

Groetjes Manja
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Leveranciers kinderkleding

07 december 2015

lovequality:Bedankt voor je reactie.

Ik heb er wel eens van gehoord, maar weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat..
Kan je mij er meer over vertellen?

Groetjes Manja

lees bijvoorbeeld eens dit artikel op Webwinkelweblog
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht