Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Emmm
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 oktober 2015

Groothandels leverancies voor kinderkameraccessoires

02 oktober 2015

Hallo,

Ik heb onlangs een webwinkel geopend en verkoop woon- en kinderkameraccessoires en kinderkleding. Ik wil niet de standaard producten verkopen, maar richt me meer op Scandinavische stijl in producten. Ik ben op zoek naar groothandels die deze producten aanbieden. Ik heb nog niet voldoende middelen om grote aankopen te doen, er moet ergens beginnen. Omdat ik nog geen webshop of echte winkel heb, doen veel groothandels moeilijk met het geven van een brachepas. Ben ik zoek naar de beste tips want loop hier nu echt in vast.

Alvast bedankt!
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Groothandels leverancies voor kinderkameraccessoires

02 oktober 2015

Deze vraag snap ik niet echt.

Je hebt pas een webwinkel geopend. Later schrijf je dat je geen webshop of winkel hebt. Je hebt wel groothandels gevonden maar deze willen je niet helpen zonder KvK. Het lijkt me als je een webwinkel hebt geopend dat je ook een KvK hebt.

Schrijf je dan eerst in zodat je er wel kan komen mocht je deze niet hebben.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
Emmm
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 oktober 2015

Re: Groothandels leverancies voor kinderkameraccessoires

03 oktober 2015

Ik heb een website, maar nog geen webshop. Er kan dus nog niets besteld worden met iDEAL ed. Mijn website is nog under construction. Ik verkoop nu voornamelijk op Facebook totdat de website klaar is. Dit kan ieder moment zo zijn. Groothandels met woonaccessoires eisen naast een kvk vaak een stenen winkel of ( zoals Trends and Trade ) inkoopbonnen van andere groothandels. Ik zoek nu dus andere mogelijkheden om toch de markt op te kunnen met mijn kvk.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Groothandels leverancies voor kinderkameraccessoires

04 oktober 2015

Ik heb een website, maar nog geen webshop. Er kan dus nog niets besteld worden met iDEAL ed. Mijn website is nog under construction. Ik verkoop nu voornamelijk op Facebook totdat de website klaar is. Dit kan ieder moment zo zijn. Groothandels met woonaccessoires eisen naast een kvk vaak een stenen winkel of ( zoals Trends and Trade ) inkoopbonnen van andere groothandels. Ik zoek nu dus andere mogelijkheden om toch de markt op te kunnen met mijn kvk.
Dit is een veelvoorkomende situatie. Groothandels voelen er weinig voor om veel tijd te steken in wat in hun ogen gewoon consumenten zijn. De enige manier is om ze te overtuigen dat jij een ondernemer bent. Hoeveel ga jij investeren, met wie werk je samen, hoe komt je webwinkel er straks uit te zien? Heb je all moodboards/ondernemingsplan/partners waarmee je wel serieuze groothandels kunt overtuigen?

Mocht je dit allemaal niet hebben dan zul je met minder serieuze 'groothandels' in zee moeten gaan. Toch maar uit China bestellen of bij de eerste verkopen je verlies moeten nemen en dit zien als opstartkosten. Succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Emmm
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 oktober 2015

Re: Groothandels leverancies voor kinderkameraccessoires

04 oktober 2015

Ja klopt.
Weet iemand waar ik dan toch Scandinavische woonaccessoires en kinderkameraccessoires kan vinden? En hoe weet je wat betrouwbaar is vanuit China?
Alvast bedankt!
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Groothandels leverancies voor kinderkameraccessoires

04 oktober 2015

Scandinavische woonaccessoires en kinderkameraccessoires
En hoe weet je wat betrouwbaar is vanuit China?
Scandinavië ligt toch in Europa? :roll:
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Groothandels leverancies voor kinderkameraccessoires

04 oktober 2015

Ja klopt.
Weet iemand waar ik dan toch Scandinavische woonaccessoires en kinderkameraccessoires kan vinden? En hoe weet je wat betrouwbaar is vanuit China?
Alvast bedankt!
Helaas. Als dat bekend was, hadden groothandels natuurlijk ook geen meerwaarde. Het begin is erg moeilijk en zal je dus veel tijd kunnen kosten. Maar kijk eens rond op marktplaats, ebay, speurders, beurzen, markten, kringloopwinkels e.d.... Vaak kun je daar dit soort tussenhandelaren wel ontdekken! Succes!
 
vdvelden
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 oktober 2015

Re: Groothandels leverancies voor kinderkameraccessoires

15 oktober 2015

Heb effe gegoogled op woonaccessoires en groothandel en kom o.a. hier op uit http://interieurgroothandels.nl en nog vele andere groothandels. Je zal ze uiteraard wel zelf ff alle sites moeten bezoeken om te kijken wat ze aanbieden. Maar da's het leven van een ondernemer... zoeken en innovatief zijn!
 
mtc
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 maart 2016

Re: Groothandels leverancies voor kinderkameraccessoires

22 maart 2016

Hallo,

MTC Interiors fabriceert onder andere meubilair, waaronder boomstambijzettafels (al dan niet met wieltjes). Erg leuk voor een kinderkamer.
Als je interesse hebt, kun je een berichtje sturen naar sales@morethancreative.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht