Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Wij zoeken (houten) letterkralen

23 november 2015

Beste ondernemers,

Wij zoeken een partij die vierkante letterkralen kan leveren. Als het kan in het hout. Ze zijn bedoeld om baby armbandjes en speen kettingen te maken. We kunnen enkel een weder verkoper vinden, precies wat we zoeken. Alleen zijn ze dan te duur om zelf nog iets mee te doen.

Kan je hier iets mee? neem dan svp contact met ons op!

Groet,
Roy en Miriam
 
PixieBell
Berichten: 97
Lid geworden op: 15 september 2011

Re: Wij zoeken (houten) letterkralen

24 november 2015

Oh die zijn zo lastig te vinden in een mooie kwaliteit!! Zal mijn ogen eens open houden als ik weer op zoek ga om nieuw in te kopen.
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Wij zoeken (houten) letterkralen

24 november 2015

Oh die zijn zo lastig te vinden in een mooie kwaliteit!! Zal mijn ogen eens open houden als ik weer op zoek ga om nieuw in te kopen.
Herkenbaar probleem dus? :P

Ik kan ze wel op aliexpress kopen. Maar ik ben tot nu toe wel een beetje terug gekomen van al die Chinese troep. Schijtprijzen, maar wat je krijg is ook niet veel soeps tot nu toe. Dus het liefst doe ik alles bij een Hollandse groothandel.
 
PixieBell
Berichten: 97
Lid geworden op: 15 september 2011

Re: Wij zoeken (houten) letterkralen

24 november 2015

Ja, zeker herkenbaar. Een goede kwaliteit ervan vinden, is bijna niet te doen. En samples aanvragen heeft natuurlijk ook geen zin. Dan krijg je mooie. En als je meer besteld, krijg je de zooi alsnog.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Wij zoeken (houten) letterkralen

24 november 2015

Ik kan ze wel op aliexpress kopen. Maar ik ben tot nu toe wel een beetje terug gekomen van al die Chinese troep. Schijtprijzen, maar wat je krijg is ook niet veel soeps tot nu toe. Dus het liefst doe ik alles bij een Hollandse groothandel.
En waar denk je dat de Hollandse groothandel de kralen vandaan haalt? Dat is ook vrijwel allemaal 100% 'Chinese troep'.
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Wij zoeken (houten) letterkralen

24 november 2015

Ik kan ze wel op aliexpress kopen. Maar ik ben tot nu toe wel een beetje terug gekomen van al die Chinese troep. Schijtprijzen, maar wat je krijg is ook niet veel soeps tot nu toe. Dus het liefst doe ik alles bij een Hollandse groothandel.
En waar denk je dat de Hollandse groothandel de kralen vandaan haalt? Dat is ook vrijwel allemaal 100% 'Chinese troep'.
Ongetwijfeld. Maar zou ik bij een Nederlandse leverancier niet tevreden zijn stuur ik de zooi gewoon terug. Echt voor het geld hoef ik het niet te laten. Voor een paar euro heb ik er bijvoorbeeld 600 en keuze uit vele kleuren gewoon simpel in een webshop. Als ik die nu bestel heb ik ze overmorgen. Heb ik vragen - bel ik op. Zijn er problemen - gaat het retour. Dat is met Aliexpress natuurlijk een heel ander verhaal. Een Nederlandse groothandel als relatie aangaan is een bewuste keuze.
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Wij zoeken (houten) letterkralen

24 november 2015

Nou weet ik het niet helemaal zeker, Royk, maar volgens mij heb je als b2b lang niet zoveel rechten als bij consumentenkoop. Ik zou dat dan even in de gaten houden en de voorwaarden van de betreffende groothandel erop nalezen.
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Wij zoeken (houten) letterkralen

24 november 2015

Nou weet ik het niet helemaal zeker, Royk, maar volgens mij heb je als b2b lang niet zoveel rechten als bij consumentenkoop. Ik zou dat dan even in de gaten houden en de voorwaarden van de betreffende groothandel erop nalezen.
Bedankt voor de tip! Gaan we doen!
 
PixieBell
Berichten: 97
Lid geworden op: 15 september 2011

Re: Wij zoeken (houten) letterkralen

26 november 2015

Bij b2b geldt de wet kopen op afstand niet zoals bij een gewone webwinkel. Zo heeft een groothandel geen verplichting tot terug betaling bij retour, zoals dat bij een webwinkel wel is.
Als ze daar moeilijk in zijn zal je "de strijd" aan moeten gaan als je iets terug wilt sturen en direct je geld terug wilt. En in veel gevallen zal je dat niet krijgen.
Nu vind ik het zelf wel iets anders als het om slechte kwaliteit gaat. Als de klant niet tevreden is, doe ik daar niet moeilijk over. Mocht dat ooit eens gebeuren, krijgen ze bij mij gewoon hun geld terug.
Maar er zijn groothandels die daar lastiger in zijn.
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Wij zoeken (houten) letterkralen

26 november 2015

Daarentegen zijn er in de kralenbranche ook groothandels die gewoon de mogelijkheid hebben tot het retouren van producten, ongeacht de reden. Dat staat dan in de voorwaarden vermeld. Vandaar mijn tip om even de voorwaarden van de groothandel waar je zou willen bestellen door te pluizen.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Wij zoeken (houten) letterkralen

26 november 2015

Daarentegen zijn er in de kralenbranche ook groothandels die gewoon de mogelijkheid hebben tot het retouren van producten, ongeacht de reden. Dat staat dan in de voorwaarden vermeld. Vandaar mijn tip om even de voorwaarden van de groothandel waar je zou willen bestellen door te pluizen.
Inderdaad goed de voorwaarden doorlezen, want het kan nog steeds zo zijn dat er uitzonderingen/ uitzonderingsregels zijn opgenomen.
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Wij zoeken (houten) letterkralen

18 december 2015

Voor de houten kralen met letters erop hebben we toch maar een bestelling gedaan op Ali. We hebben echt niets kunnen vinden wat anders is dan dat. En wat we hebben gevonden haalt voor 99% het spul ook hier gewoon vandaan. Fingers crossed! 
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Wij zoeken (houten) letterkralen

19 december 2015

Dat gaat vast wel goed komen. Ik importeer zelf ook alles uit China en dat is tot nu toe altijd goed gegaan.