Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Sylver76
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 januari 2016

informatie/voorwaarden vragen aan groothandels

10 januari 2016

 Hallo
Ik ben van plan om een webwinkel te starten en ben momenteel op zoek naar producten om te verkopen. Omdat ik nog weinig ervaring heb ik aankoop zou ik willen weten wat de belangrijkste vragen zijn die je aan een groothandel moet stellen. Kan iemand mij hier tips bij geven?
Ik kom voor de producten die ik zoek ook veel terecht op sites van Amerikaanse groothandelaars. Indien ik van deze groothandels zou afnemen, zijn er dan specifieke punten waarmee ik rekening mee moet houden?
Heeft er iemand misschien zo een standaard template om groothandels te contacteren?
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: informatie/voorwaarden vragen aan groothandels

10 januari 2016

Ik weet niet bij welk platform je bij aan de Amerikaanse leverancier.

Ik denk dat je zelf eerst je eigen moet voorbereiden wat je nodig hebt en wat het maximaal mag kosten. Kijk dus ook of jij het minimaal voor de prijs van de concurrent kan verkopen.
Neem contact op met de leverancier wat die hoeveelheid wat jij nodig hebt kost inclusief verzendkosten tot aan de zaak.  Vraag ook of het product in een verpakking wordt geleverd (als je bijv via ebay of dergelijke koopt). Of misschien wil je het juist zonder verpakking verkopen.

Als je echt een container wilt gaan bestellen dan kan ik je adviseren om een tussenpersoon in de hand te nemen die er verstand van heeft.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl