Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Nootje
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 februari 2016

Groothandel echte arganolie gezocht

20 februari 2016

Ik ben op zoek voor mijn webshop naar een groothandel uiteraard het liefst uit Marokko die arganolie leverd. Weet iemand een betrouwbare leverancier want ik weet dat er veel fake op de markt verkocht wordt dus heel graag alleen serieuze partijen en ook die betaalbare producten verkopen. Alvast bedankt!
 
Super_outlet
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 juli 2016

Re: Groothandel echte arganolie gezocht

03 juli 2016

Beste nootje,

Ik kan aan echte arganolie komen met een certificaat, het komt rechtstreeks uit omgeving agadir en doordat ik kan aanbieden zonder tussenhandelaars en verwerkers kan ik een super product leveren voor een prachtige prijs, ook grotere aantallen zijn geen probleem.

Voor meer info pm me even.

Gr
 
Live Logistics
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 november 2013
Contacteer:

Re: Groothandel echte arganolie gezocht

02 november 2016

Had je inmiddels al een geschikte partij gevonden, anders ken ik nog wel een erkende groothandel in Marokko.
 
BioArganolie
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 maart 2017

Re: Groothandel echte arganolie gezocht

01 maart 2017

Geachte Nootje
Wij leveren gecertificeerd 100% pure Arganolie het gehele productieproces hebben wij in eigenbeheer tevens ontwikkelen wij onder andere douchecel,massageolie,shampoo en lotion op basis van deze olie
U bent van harte welkom om het proces bij te wonen in ons fabriek in Marokko
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Arganisme Cosmetics
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 april 2017

Re: Groothandel echte arganolie gezocht

03 april 2017

Arganisme Cosmetics
1e en Grootste Argan Olie Producent
Bestaat sedert 1976
U bestelt rechtstreeks bij de bron zonder tussenhandelaren. Eerlijke betaalbare prijzen. Beschikt over de juiste certificeringen.
100% Pure Organic. Groothandel & Private Label mogelijk. www.arganismecosmetics.eu
Info@arganismecosmetics.eu
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht