Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
HansieHansie
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 maart 2016

Sport kleding en schoenen leveranciers

23 maart 2016

Hallo,

Momenteel ben ik bezig met mijn webshop in te richten en ben ik bezig met het vinden van leveranciers. 
Denk hierbij aan de merken: Adidas, Hummel, Erima, Asics, Puma enz.
Maar ook aan ballen: Molden, Erima, Adidas, Molten
En schoenen, Adidas, Asics Salming, Kempa Mizuno, Select

Momenteel heb ik al een aantal leveranciers weten te benaderen zoals Erima, Hummel, Puma maar wat daaruit kort naar voren komt is dat ze niet leveren webshops alleen maar aan fisieke winkels. Maar die heb ik geen dus loop ik daar op vast. Is er iemand die me wat verder kan helpen in de zoektocht naar leveranciers.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Sport kleding en schoenen leveranciers

23 maart 2016

Vaak helpt het als je kunt laten zien dat je een serieuze ondernemer bent en al een (flink) aantal verkopen van gerelateerde producten hebt gedaan. Op die manier wordt voorkomen dat iedereen onder het mom van een webshop starten goedkoper producten kan kopen. Daarbij willen ook niet alle merken vertegenwoordigd worden door een kleine parttime webshop...

Er zitten hier op het forum best een aantal kleding webwinkels. Misschien dat zij nog goede tips hebben. Gebruik ondertussen even de zoekfunctie van het forum en je zult al snel nog een aantal gerelateerde topics terugvinden.
 
Elise1994
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 maart 2016

Re: Sport kleding en schoenen leveranciers

23 maart 2016

Hoi hoi,

Ik ben momenteel ook aan het zoeken naar kledingleveranciers aangezien ik ook een kleding webshop aan het opzetten ben. Ik weet niet of je al bekend bent met het World Fashion Center in Amsterdam? Ik durf niet met zekerheid te zeggen of ze daar ook sportkleding en schoenen verkopen maar je zou altijd even een mailtje kunnen sturen of kunnen kijken op http://www.worldfashioncentre.nl/nl-nl/exhibitors.aspx .
Succes!
 
Bodybuildingkleding
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 juli 2016

Re: Sport kleding en schoenen leveranciers

26 juli 2016

Beste,

Wij van Bodybuildingkleding.com hebben Exclusiviteit voor 2 fitness merken (Nebbia en MyWay2Fitness). Dit betekend dat wij voor zowel Nederland als België deze merken vertegenwoordigen en ook door andere mensen mogen laten verkopen.

Mocht je hier interesse in hebben dan kan je contact met ons opnemen via info@bodybuildingkleding.com
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Super_outlet
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 juli 2016

Re: Sport kleding en schoenen leveranciers

28 juli 2016

Hallo hansie,

Stuur me even een mailtje.

Agadir.expo@hotmail.com

Met vriendelijke groet,
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht