Re: Hoe komen de grote spelers aan grondstoffen?

4
WebwinkelMeerwaarde schreef:Bedoel je bijvoorbeeld vermalen kruiden? Of bedoel je de verschillende planten. Die laatste bestel ja via de kwekers zelf. Of via een groothandels in tuinplanten.
Ben benieuwd naar allebei, vermalen en hele kruiden. Waar vind ik kwekers? En groothandels in planten(zoals echinacea, st jacobskruid)?

Maar niet kleine willekeurige webshops die als groothandel spelen, dat zou detuinen ook niet doen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Hoe komen de grote spelers aan grondstoffen?

6
WebwinkelMeerwaarde schreef:In de bekende Nederlandse kwekersgebieden...
En hoe kom ik met ze in contact? Is er een website die laat zien waar bijvoorbeeld Gingseng geproduceerd word met contactgegevens?
Ik ben nog jong (19) en weet nog niet hoe alles werkt, dus alle beetjes hulp zou ik super waarderen! Ik wil het wel heel graag, het is mijn passie.

Ik heb ook gezocht naar beurzen, wel een fruitveiling gevonden en modebeurs etc. Maar geen kruidenbeurs ..