Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Eleiga
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 april 2016

Webshops gezocht voor fietsverkoop

01 april 2016

Als Distributeur en invoerder van fietsen (enkele gerenommeerde Italiaanse merken zowel race fietsen MTB's elektrische fietsen, stadsfietsen,...) en fietsonderdelen ben ik op zoek naar mensen die gedesinteresseerd zijn om onze producten aan te bieden via hun webshop.
De mogelijkheid to dropshipping kan besproken worden. De plaatsen zijn beperkt omdat we niet met vele webshops samen gaan werken. Ons hoofdcliënteel is nog steeds de fietshandelaars maar dit wil ik aanvullen met enkele webshops die aan verkoop doen in de Benelux

U kan me bereiken via info@eleiga.be
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Webshops gezocht voor fietsverkoop

01 april 2016

Als Distributeur en invoerder van fietsen (enkele gerenommeerde Italiaanse merken zowel race fietsen MTB's elektrische fietsen, stadsfietsen,...) en fietsonderdelen ben ik op zoek naar mensen die gedesinteresseerd zijn om onze producten aan te bieden via hun webshop.
De mogelijkheid to dropshipping kan besproken worden. De plaatsen zijn beperkt omdat we niet met vele webshops samen gaan werken. Ons hoofdcliënteel is nog steeds de fietshandelaars maar dit wil ik aanvullen met enkele webshops die aan verkoop doen in de Benelux

U kan me bereiken via info@eleiga.be
Typefoutje? ;-)
 
Eleiga
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 april 2016

Re: Webshops gezocht voor fietsverkoop

01 april 2016

Als Distributeur en invoerder van fietsen (enkele gerenommeerde Italiaanse merken zowel race fietsen MTB's elektrische fietsen, stadsfietsen,...) en fietsonderdelen ben ik op zoek naar mensen die gedesinteresseerd zijn om onze producten aan te bieden via hun webshop.
De mogelijkheid to dropshipping kan besproken worden. De plaatsen zijn beperkt omdat we niet met vele webshops samen gaan werken. Ons hoofdcliënteel is nog steeds de fietshandelaars maar dit wil ik aanvullen met enkele webshops die aan verkoop doen in de Benelux

U kan me bereiken via info@eleiga.be
Typefoutje? ;-)
Autocorrectie is niet altijd even handig :(
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Webshops gezocht voor fietsverkoop

04 april 2016

Typefoutje? ;-)
Goed gezien/ scherp! :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Eleiga
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 april 2016

Re: Webshops gezocht voor fietsverkoop

25 mei 2016

Er zijn nog steeds enkele plaatsen vrij voor webwinkeliers die hun assortiment willen uitbreiden met merken als Olmo, Guerciotti, Ursus. Allemaal merken die meer dan 40 jaar bestaan en hun waarde en kwaliteit reeds bewezen hebben!

neem contact op via info@eleiga.be
U kan een kijkje nemen op www.eleiga.be
 
Gebruikersavatar
Flobbi
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 januari 2016
Locatie: Nijkerk
Contacteer:

Re: Webshops gezocht voor fietsverkoop

28 mei 2016

Er staat een spelfout op de homepagina: "Jou distributeur...", moet volgens mij "jouw distributeur" zijn. 
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
 
Jurre Lammertse
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 maart 2015
Contacteer:

Re: Webshops gezocht voor fietsverkoop

11 augustus 2016

Beste,

Ik welke prijscategorie vallen de genoemde merken? En dan heb ik met name interesse in de racefietsen.
Wellicht dat ik hier iets mee kan. Hoor graag!

Groet
De voordeligste autopoetsproducten vind je bij www.123carcleaning.nl!
 
Eleiga
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 april 2016

Re: Webshops gezocht voor fietsverkoop

13 augustus 2016

Beste,

Ik welke prijscategorie vallen de genoemde merken? En dan heb ik met name interesse in de racefietsen.
Wellicht dat ik hier iets mee kan. Hoor graag!

Groet
Beste,

De prijzen schommelen tussen de 11700 en 1000€ voor race fietsen. (385€ is de goedkoopste fiets maar dan geen race) 
Ondertussen is er ook het merk ursus bijgekomen voor wielen (race/TT, MTB en cross). Prijzen variëren tussen 2000€en 240€

Mocht u nog vragen heben kan je gerust mailen naar info@eleiga.be of bellen naar +32472/90.44.36

Mvg,
Davy
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht