Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Nateno
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 mei 2016

Verzenden USA naar EU

08 mei 2016

Ik ben aan productcatalogus aan het opstellen voor mijn eerste eCommerce project en vind veel
interessante Amerikaanse producten. Na opzoeken heb ik al wel door dat verzenden via zee het goedkoopst is 
maar ik heb tot nu toe nergens echt een goedkope manier gevonden. Beste wat ik uitkwam is $60 voor een pakket van 4kg wat wel erg aan de marges vreet! (voor een licht product is dit nog te doen maar als het wat zwaarder wordt is dit een no go)

Hoe doen jullie dit? Wat zijn jullie prijzen? Kunnen jullie mij opzetten met enkele URL's? 
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Verzenden USA naar EU

09 mei 2016

voor een licht product is dit nog te doen maar als het wat zwaarder wordt is dit een no go
Artikelen los per stuk inkopen is altijd onvoordelig, zelfs als ze slechts binnen Nederland moeten worden verzonden.
 
John7
Berichten: 42
Lid geworden op: 01 oktober 2015

Re: Verzenden USA naar EU

09 mei 2016

Ik kwam dit probleem een tijd geleden ook tegen helaas.

Had iemand gevonden in Amerika die bereid was spullen te verkopen aan mij.
Helaas na goed zoeken door die persoon zelf en door mij kwamen we er achter dat het ontzettend duur is om spullen uit Amerika naar Europe te sturen.

Wel raar, want ik heb ook een keer iets uit Canada besteld en dat was gewoon ontzettend goedkoop.
 
Nateno
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 mei 2016

Re: Verzenden USA naar EU

09 mei 2016

Ward: ik had arbitrair een hoeveelheid genomen en het leek dat de prijzen nogal lineair schaalden... Natuurlijk is het niet de bedoeling om per stuk aan te kopen ;-) (hoewel ik in het begin ook geen al te grote risico's wil nemen dus, beetje testen....)

John: dus die 15 euro per kilo die ik vernoem is echt de gaanbare prijs? Zonde wel!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Verzenden USA naar EU

10 mei 2016

Wel raar, want ik heb ook een keer iets uit Canada besteld en dat was gewoon ontzettend goedkoop.
Dan moet je het eerst naar Canada sturen :P
 
John7
Berichten: 42
Lid geworden op: 01 oktober 2015

Re: Verzenden USA naar EU

11 mei 2016

Ja inderdaad dat was zo'n beetje de gangbare prijs, en als je boven de 5 kilo uitkwam werd het ineens verdubbeld ook nog.

Volgens mij was zelfs naar Canada verstuur knetter duur dus maakte allemaal niets uit ;)
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht