Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Volup
Berichten: 134
Lid geworden op: 14 oktober 2015

Chocolade

20 mei 2016

Iemand enig idee waar ik een kleine partij verpakte chocolade(repen) of chocolaatjes tot max 100 a 200 Eur vandaan kan halen? Ik vind vooral zaken die zich groothandel noemen maar nog meer kosten dan supermarkten doen. 
Volup Online Retail - Ontzorgt de online verkoop van kleine winkeliers
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Chocolade

20 mei 2016

Als Chocoladeverkopers hebben wij wel redelijk kijk op de chocoladewereld, maar dan vooral geconcentreerd op bijzondere bean to bar en origine chocolades. Dat is, ook in groothandelsprijzen een stuk duurder maar ook heel wat anders dan supermarktrepen of creaties van chocolatiers - waarvoor de chocolade allemaal uit een paar dezelfde fabrieken gemaakt wordt. (Callebaut oa)
 
Wat voor chocolade zoek je? Een bepaald merk? Grote repen? Zomaar wat? Voor wederverkoop? Ik denk dat er voor die ordergrootte je niet bij groothandel/levering vanuit fabriek voor voorverpakte 'merkchocolade' terecht komt en eerder moet zoeken naar samenwerking met bijv een lokale chocolatier of algemene horeca-groothandels.
 
Gebruikersavatar
Volup
Berichten: 134
Lid geworden op: 14 oktober 2015

Re: Chocolade

25 mei 2016

Als Chocoladeverkopers hebben wij wel redelijk kijk op de chocoladewereld, maar dan vooral geconcentreerd op bijzondere bean to bar en origine chocolades. Dat is, ook in groothandelsprijzen een stuk duurder maar ook heel wat anders dan supermarktrepen of creaties van chocolatiers - waarvoor de chocolade allemaal uit een paar dezelfde fabrieken gemaakt wordt. (Callebaut oa)
 
Wat voor chocolade zoek je? Een bepaald merk? Grote repen? Zomaar wat? Voor wederverkoop? Ik denk dat er voor die ordergrootte je niet bij groothandel/levering vanuit fabriek voor voorverpakte 'merkchocolade' terecht komt en eerder moet zoeken naar samenwerking met bijv een lokale chocolatier of algemene horeca-groothandels.
Bedankt voor je antwoord. Ik geef mijn klanten in sommige periodes van het jaar of als er wat mis gaat wat extra's. Daar is het voornamelijk voor, restanten wil ik eventueel weer doorverkopen op een webshop. Echt in de sfeer van Merci chocolaatjes. Voorlopig koop ik dozen bij de Sligro.
Volup Online Retail - Ontzorgt de online verkoop van kleine winkeliers
 
BrownieBoodschap
Berichten: 72
Lid geworden op: 22 januari 2016

Re: Chocolade

26 mei 2016

Als Chocoladeverkopers hebben wij wel redelijk kijk op de chocoladewereld, maar dan vooral geconcentreerd op bijzondere bean to bar en origine chocolades. Dat is, ook in groothandelsprijzen een stuk duurder maar ook heel wat anders dan supermarktrepen of creaties van chocolatiers - waarvoor de chocolade allemaal uit een paar dezelfde fabrieken gemaakt wordt. (Callebaut oa)
 
Wat voor chocolade zoek je? Een bepaald merk? Grote repen? Zomaar wat? Voor wederverkoop? Ik denk dat er voor die ordergrootte je niet bij groothandel/levering vanuit fabriek voor voorverpakte 'merkchocolade' terecht komt en eerder moet zoeken naar samenwerking met bijv een lokale chocolatier of algemene horeca-groothandels.
Bedankt voor je antwoord. Ik geef mijn klanten in sommige periodes van het jaar of als er wat mis gaat wat extra's. Daar is het voornamelijk voor, restanten wil ik eventueel weer doorverkopen op een webshop. Echt in de sfeer van Merci chocolaatjes. Voorlopig koop ik dozen bij de Sligro.
Beste Volup,
Neem even contact met ons op, stuur me maar even een PM als je interesse hebt.
Wij verzorgen cadeau pakketjes voor de zakelijke markt, inderdaad gewoon als extra, maar juist als er iets fout gaat. Dit doen we door middel van brownies te versturen.
Ik hoop snel even wat te horen!
Geen idee voor een leuk cadeau? Kijk eens op:
www.brownieboodschap.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.