Webshop Apple

1
Hoi,

Mij lijkt het een leuk idee om Apple producten te gaan verkopen in een webshop.
Ik moet er dus uiteindelijk meer aan overhouden dan dat ik investeer.
Alleen als ik gewoon producten bij de Apple Store bestel, en vervolgens voor dezelfde prijs op mijn webshop zet, maak ik er geen winst mee, en als ik er meer voor ga vragen, dan kunnen de klanten naar iemand anders toegaan... Dus ik moet ergens goedkoop kunnen inkopen, maar waar?
Dus mijn vraag is, waar kan ik goedkoop Apple producten vinden?

Alvast bedankt voor de moeite!

Grts Tim

Re: Webshop Apple

2
Heb je al een verdienmodel opgezet? Originele Apple producten zijn geen vetpot. De marge zal enkele euro's op een Macbook zijn, en dan doe je het al goed.
Je zult nooit producten goedkoper aan kunnen bieden dan Apple zelf, dus zou men de producten net zo goed via de Apple Store online kunnen kopen. Op welk gebied ga je je onderscheiden van Apple zelf zodat men toch via jouw koopt in plaats van via Apple?

Re: Webshop Apple

3
Bedankt voor uw snelle antwoord.
Hoe ik mij ga onderscheiden weet ik nog niet.
Weet u misschien ook waar ik het goedkoopste in kan kopen?


Grts Tim

Re: Webshop Apple

4
Tim Steenbergen schreef:Weet u misschien ook waar ik het goedkoopste in kan kopen?
Dat zegt Wouter toch al? Dat kan niet. Apple artikelen zijn, zeker als starter, niet goedkoop in te kopen. Je moet van goede huize komen wil je er een business mee opzetten. Veel webwinkels bieden het ook alleen om een allround assortiment te realiseren, of om randartikelen te verkopen (hoesjes, muis, laptophouder etc) waar wel marge op zit.
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.