Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Michael_
Berichten: 98
Lid geworden op: 24 mei 2013

Leveranciers van Pokemon artikelen

13 juli 2016

Hi Ondernemers,

Niemand zal het ontgaan zijn, de Pokemon hype is helemaal losgebarsten in het land. Het spel is officieel nog niet eens uit, maar het komt dagelijks al in het nieuws. Ik ben op zoek naar een groothandel in Pokemon artikelen. Het mag zo breed zijn als het maar kan, van mokken, tassen, t-shirts, spellen etc. Heel veel op internet komt van eBay/AliExpress, en daar wil ik niet aan gaan beginnen.

Mochten jullie een leverancier of groothandel in Pokemon artikelen weten, laat het mij weten!
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Leveranciers van Pokemon artikelen

13 juli 2016

Denk niet dat je daar veel aan hebt. Ik heb wel een paar adressen van toen ik nog een speelgoed webshop had. Echter heb ik net even bij ze ingelogd. Vrijwel alles van Pokémon is compleet uitverkocht. Ik denk dat je hier net even te laat mee bent.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
 
Gebruikersavatar
Michael_
Berichten: 98
Lid geworden op: 24 mei 2013

Re: Leveranciers van Pokemon artikelen

14 juli 2016

Toch zou een PM fijn zijn. Ik verwacht dat die groothandels ook wel weer gaan inkopen en ik verwacht deze hype nog wel even door te gaan zetten.
Bedankt alvast!
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Leveranciers van Pokemon artikelen

14 juli 2016

Ik liep er zelf ook tegenaan. Vlak voor jou bericht dacht ik zou er niet iets van een Meowth kattenmandje o.i.d. op AliExpress te vinden zijn. Zelfs daar is bijna alles weg. Dus de groothandels hier in Nederland voorlopig niet hoor. Staat allemaal levertijd augustus en september. Als het dan tegen zit, hebben hun vaste klanten voor die tijd zoveel reeds besteld, dat ook dan niets uitgeleverd wordt. Vaak genoeg meegemaakt.

1 groothandel in dat soort spul heeft ook zelf een consumenten webshop. Uiteraard gaan daar nieuwe voorraden eerst heen.

Ik had het een paar jaar geleden met Geestenjacht. Die was toen ook een hype. Ik had er 80 besteld, kreeg ze net na de kerst. Dat soort ervaringen heeft mij juist doen besluiten om speelgoed de rug toe te keren. Kan je wel meer voorbeelden geven van hoe groothandels in die branche handelen.

Ik kan je wel aan 1 helpen. Zoek maar op 'sinqel'. Zoek daarna even op hun adres. Dat is in elk geval 1 ;-)
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Michael_
Berichten: 98
Lid geworden op: 24 mei 2013

Re: Leveranciers van Pokemon artikelen

14 juli 2016

Jep, die had ik inderdaad ook al gevonden. Assortiment is nog wat karig. Bedankt voor de tip in ieder geval.
 
Gebruikersavatar
Flobbi
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 januari 2016
Locatie: Nijkerk
Contacteer:

Re: Leveranciers van Pokemon artikelen

17 juli 2016

Ik denk eerlijk gezegd dat je hier nu ook iets te laat mee bent. Je zou het nog eens kunnen proberen bij enkele lokale markt kraampjes of iets dergelijks. Die hebben wellicht nog wel iets. In Amersfoort stond bijvoorbeeld een kraampje op de markt die veel Pokémon spul verkocht. Misschien dat je van dat soort lokale handelaren wel het een en ander kan inkopen. Succes!
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht