Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Mvandekken
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 juli 2016

Zoek leveranciers voor jumpsuits, broeken, shirts en jurkjes

26 juli 2016

Hoi!

Ik heb sinds paar maand een eigen webshop met succes, ik verkoop nu nog via facebook en het loopt best goed!! Ik koop nu nog kleding vanuit China.. Ik ben opzoek naar leveranciers in europa maar kan echt niks vinden! Ik ben opzoek naar hippe jumpsuits, jurkjes, broeken en shirts. Leeftijd 16-30. Schoenen en kinderkleding zijn ook welkom..
 
Gebruikersavatar
Golden Trade
Berichten: 19
Lid geworden op: 02 februari 2016
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Zoek leveranciers voor jumpsuits, broeken, shirts en jurkjes

07 september 2016

Dag,

Goed om te horen dat de webshop goed gaat!  Dit betekent dat er interesse is in je producten.
Houd de conversie goed in de gaten zou ik zeggen :)

Maar misschien kan ik je helpen?
We zijn een groothandel in kleding :) we zijn gevestigd in Enschede.
Groothandel in overhemden: www.gasparo-brand.com // Groothandel in kleding en private label: www.groothandel-kleding.nl
 
Mvandekken
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 juli 2016

Re: Zoek leveranciers voor jumpsuits, broeken, shirts en jurkjes

17 september 2016

Heel graag, zou je me willen mailen? Info@makephotography.nl
Ben erg benieuwd!
 
Mamma Nomad
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 oktober 2016

Re: Zoek leveranciers voor jumpsuits, broeken, shirts en jurkjes

21 oktober 2016

Hoi!

Ben je toevallig op zoek naar een fijne, betrouwbare leverancier voor mooie bohemian style producten uit Nepal, India, Thailand en Indonesië? 
Wij exporteren allemaal prachtige producten direct bij de bron vandaan, en omdat wij in Azië niet veel geld nodig hebben om van te leven kunnen wij veel betere prijzen bieden dan bij de groothandel. 
Op onze facebookpage post ik dagelijks nieuwe producten, met foto’s en informatie. Wij kunnen ook op opdracht voor je shoppen, en is ook exclusiviteit mogelijk op alles wat wij aanbieden.
Ook help je ons onze droom na te streven, om met zijn drietjes de hele wereld rond te reizen en mooie projecten te starten in de ontwikkelingslanden die wij bezoeken.

Liefs, en bedankt. 
Sammy


Dit is de link naar mijn facebookpagina: https://www.facebook.com/Mamma-Nomad-Wh ... 710323586/
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht