Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
petri-vukan
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 oktober 2016

T-Shirt bedrukken. Kleine aantallen

04 oktober 2016

Hallo,


Een paar vrienden en ik willen graag een klein bedrijfje oprichten die kleding verkoopt. Ik ben opzoek naar een leverancier waar ik kleding kan laten drukken (en inkopen). Het gaat hier om kleine aantallen (10/20) omdat we niet al te groot willen beginnen.

Iemand een tip?


Met vriendelijke groet,

Petri
 
pensatore
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 november 2016
Contacteer:

Re: T-Shirt bedrukken. Kleine aantallen

24 november 2016

Hallo ik kan jullie wel helpen heb zelf diverse kledinglijnen sport en streetwear voor meer info kun je me mailen pensatore@gmail.com 

m vr gr Cor
basketballwear vindt het op http://www.slammerswear.com
 
PolyWolves
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 februari 2017

Re: T-Shirt bedrukken. Kleine aantallen

02 februari 2017

Hallo,


Een paar vrienden en ik willen graag een klein bedrijfje oprichten die kleding verkoopt. Ik ben opzoek naar een leverancier waar ik kleding kan laten drukken (en inkopen). Het gaat hier om kleine aantallen (10/20) omdat we niet al te groot willen beginnen.

Iemand een tip?


Met vriendelijke groet,

Petri
Ik raad aan om te beginnen met een drukker die gebruik maakt van flexfolie in combinatie met een hitte pers. Dit is goedkoop, zelfs in kleine oplages. Zodra er veel vraag naar jullie kleding is kan je beter over gaan naar zeefdrukken.

Groet,

Jesse Huisman
PolyWolves
 
Gebruikersavatar
Billy Batts
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 januari 2017

Re: T-Shirt bedrukken. Kleine aantallen

04 februari 2017

Ik zou met zn allen geld leggen voor een hittepers, zijn niet zo duur tweedehands, op youtube genoeg filmpjes om zelf te drukken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.