Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Simonev91
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 januari 2017

Opzoek naar zilver fabriek in Thailand

07 januari 2017

Beste, 

Ik ben opzoek naar een fabriek in Thailand die voor een goede prijs sterling zilveren, gouden en rose plated sieraden naar eigen ontwerp kan maken. 
Op dit moment werk ik met 925e.com maar ik zou het fijn vinden om nog een fabriek achter de hand te hebben. Meestal neem ik zo'n 100 a 200 stuks per soort af. 

Ik heb ongeveer op elke zoekwoord google afgespeurd en een stuk of 10 fabrieken gemaild maar helaas krijg ik weinig respons of is de prijs extreem hoog. 

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. 

Alvast bedankt!
 
CMMDIntl
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 januari 2017

Re: Opzoek naar zilver fabriek in Thailand

19 januari 2017

Hoi Simone,
Ik ben woonachtig in Chiang Mai en zou eens voor je rondkijken hier, kun je mij een indicatie geven van het assortiment dat je zoekt. ringen, armbanden ed
Dat je zelden of geen antwoord krijgt verbaasd me niets, neem aan dat je in het Engels hebt geschreven echter dat wordt zonder te lezen richting prullebak verwezen. Wij werken hier met Thaise bedrijven samen voor onze internet marketing agency en merken dagelijks dat er taal problemen zijn.

Hier in het noorden van Thailand in Chiang Mai zijn vele silverwerk fabrieken en wholesale werkplaatsen, als ik weet wat je precies zoekt kan ik eens informeren. Het beste zou zijn als je afbeeldingen hebt van wat je zoekt. Ik laat ze dat dan zien en geef de hoeveelheid op voor een prijsopgave.
Je kunt mij via een nedelands telefoonnummer bereiken, lang leve Voip telefoon, of via skype of mijn prive mobiel.

Groet
Olaf van Mossel
 
CMMDIntl
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 januari 2017

Re: Opzoek naar zilver fabriek in Thailand

26 januari 2017

Altijd jammer dat als je je diensten aanbied dat er eenvoudig weg niet gereageerd wordt, ook als er geen intresse is.
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Opzoek naar zilver fabriek in Thailand

26 januari 2017

Ja, zo al meer ervaringen gehad de laatste tijd. Beetje jammer.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht