Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
sante140
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 maart 2017

Samsung batterijen

16 maart 2017

Ik zie overal in Nederland Samsung batterijen te koop aangeboden die 30 % lager liggen dan de inkoopsprijs die ik bij Samsung  zelf betaal.

Kan ze ook in China bestellen, nep, maar wil hier punt een niet aan mee doen, maar ook omdat ik verwacht dat net als bij Amazon, dat ook bol.com en andere websites onder de loep genomen worden.

Er was al enorm veel ophef over nep Apple producten laatst , en mijn vader zei altijd, als jij kinderschoenen gaat verkopen worden er alleen nog kinderen geboren zonder beentjes.
Altijd de ... dus.

Ga ik mij niet aan wagen.
Maar weet dat er ook origineel aangeboden wordt, zgn bulk, net iets duurder dan China, maar wel origineel bulk, dus zonder NFC (Near field communication chip)

Wie kan mij helpen aan een goede betaalbare leverancier , liefst in Europa of UK
Ze worden op bol.com als origineel aangeboden rond de 7 a 8 euro, dus max 4 euro inkoop , en ik zoek me rot, maar negens te vinden
 
SH-Shop
Berichten: 54
Lid geworden op: 23 augustus 2015

Re: Samsung batterijen

17 maart 2017

Ha Sante,

Vraagje, zijn deze namaak laders ook met het logo van Samsung voorzien?
Ik weet dat er vergelijkbare laders zijn zonder logo van Samsung, alleen weet ik niet of Samsung (nog steeds) patent heeft op het ontwerp.

Ps. ik heb wel een leverancier hier in NL, ik weet niet of het interessant voor je is wbt de prijzen, maar dat mag je uiteraard zelf bepalen. 
Stuur maar PM
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Samsung batterijen

17 maart 2017

@SH-shop
Lezen is voor veel mensen toch moeilijk. ;-)
 
SH-Shop
Berichten: 54
Lid geworden op: 23 augustus 2015

Re: Samsung batterijen

17 maart 2017

Ik zie het.... :|:wink:

Maar heb voor TS misschien toch wel een leverancier, maar dan mag hij mij PM'en indien interesse. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
sante140
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 maart 2017

Re: Samsung batterijen

02 mei 2017

Nog steeds niks :o
Ik heb uiteraard interesse in Nederlandse leveranciers

Dus Samsung batterijen, uitsluitend met logo, en als origineel te verkopen.
En factuur met nadrukkelijk Samsung batterijen  ivm verkoop op diverse andere verkoopkanalen.
Amazon vraagt tegenwoordig ook factuur met  brand, anders mag je dit merk niet verkopen