Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
SandraValentin
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 maart 2017

Van webshop naar "groothandel"

24 maart 2017

Hallo lezers,
Ik weet niet of ik bij het juiste onderwerp zit maar ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende.
Ik heb een eigen webshop met kleding. Nu heb ik een aanvraag uit Ibiza ontvangen dat ze bepaalde artikelen willen inkopen bij mij.
Hoe gaat dit in zijn werk? Qua financiën- Ik vraag me af of ik een afspraak met ze moet maken per verkochte artikel of dat ze een groot aantal inkopen?
Alvast bedankt!
 
Jaap
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 februari 2010

Re: Van webshop naar "groothandel"

24 maart 2017

Wat wil je zelf? Dat is denk ik het belangrijkste. Wil je leveren aan een ander bedrijf? Heeft het bedrijf aangegeven wat en hoeveel ze willen? Is je marge voldoende? Wordt jij dan een dropshilp leverancier of wil je dat ze het zelf op voorraad zetten? Hoe gaat het met betalen? zomaar wat dingen om over na te denken
 
SandraValentin
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 maart 2017

Re: Van webshop naar "groothandel"

24 maart 2017

Wat wil je zelf? Dat is denk ik het belangrijkste. Wil je leveren aan een ander bedrijf? Heeft het bedrijf aangegeven wat en hoeveel ze willen? Is je marge voldoende? Wordt jij dan een dropshilp leverancier of wil je dat ze het zelf op voorraad zetten? Hoe gaat het met betalen? zomaar wat dingen om over na te denken
Hallo Jaap,
Bedankt voor je reactie! Ja ik wil absoluut leveren aan dit bedrijf. Ik wacht op een antwoord over een aantal en wat ze willen bestellen ect.
Over dropship zit ik na te denken wat het verstandigste is. Ik ben zelf woonachtig in Malaga - dus een retour Ibiza is zo gedaan.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht