Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
vosje
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 maart 2017

Groothandel, producten of leverancier

29 maart 2017

Hallo allemaal,

Momenteel ben ik op zoek naar mooie producten die betaalbaar zijn. Als het kan afname van kleine partijen.....
Producten die ik wil toevoegen in mijn webshop zijn:
Dames schoenen
Dames tassen
Dames sieraden
Dames Parfum
Dames lingerie
Baby kleding

Naast dit ga ik ook presentjes/bedankjes maken die ik persoonlijk heb ontworpen. Hiervoor heb wel de nodige producten nodig zoals organza zakjes, lint etc.... hobby materiaal. Kennen jullie misschien ook een groothandel die hobby materiaal verkoopt?

Alle tips en adviezen neem ik aan, gezien ik nog een starter ben en er zeer blanco in kom.
Verneem graag van jullie.
Vast bedankt voor genomen moeite!
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Groothandel, producten of leverancier

30 maart 2017

Google al eens geprobeerd? De hobby- en sieradengroothandels vliegen dan om je oren...
 
vosje
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 maart 2017

Re: Groothandel, producten of leverancier

31 maart 2017

Hoi
Tuurlijk geprobeerd!
Alle info is van zo'n forum mee genomen. Allicht hebben mensen ervaring ergens mee en kan ik hier ook van genieten.
Mij gaat het persoonlijk ook niet om hobby matriaal, mijn vraag is meer gericht om andere spullen zoals vernoemd word.
Bedankt voor je genomen gereactie en tip.
Maar google eerst afstruinen lijkt mij het meest logische anno 2017!
 
1moda
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 augustus 2015

Re: Groothandel, producten of leverancier

27 april 2018

Op 1MODA vindt u meer dan 50 leveranciers (groothandels, fabrikanten) van schoenen, tassen en sieraden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht