Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Vanessavb2
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2017

waar vind ik leveranciers voor plussize mode

28 mei 2017

Hallo, ik ben Vanessa en samen met twee vriendinnen zouden we graag een winkel starten met trendy kledij voor meisjes/ vrouwen met een maatje meer. De doelgroep is 18 tot 35 jarige vrouwen met een maatje meer. Hier bij ons in belgië is er een tekort aan mooie plussize kledij. De meeste winkels richten zich op een ouder doelpubliek. En de winkels die zich dan wel op jongere vrouwen richt daarvan vinden we de collectie maar sober. We zien dat landen zoals Engeland en Amerika hier al verder in zijn. Vandaar dus ons idee om zelf een winkel op te starten. Ik ben nieuw in deze branche dus ik heb ook geen idee waar ik moet zoeken naar een leverancier. Ik dacht aan trade markt maar zou graag eens horen of er nog andere opties zijn.
Alvast bedankt.
Groetjes,
 
aafke
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2017

Re: waar vind ik leveranciers voor plussize mode

30 mei 2017

Hallo Vanessa,
Ik ben importeur van het merk Plaisir lingerie, lingerie, nacht en bad -kleding in de maten 80-110 B-I en de maten 40-56 voor de Benelux. Daarnaast importeer ik Pamela Mann Panty's in de maten 38 tot en met 60.
Op http//www.lingeriebestellen.com/ kan je de collectie van Plaisir zien. Een tip is om de beurs Big Brands in het W.F.C. in Amsterdam te bezoeken. De zomercollecties voor zomer 2018 worden op 30 en 31 juli 2017 daar aangeboden. Op deze gratis beurs kan je alle merken rustig bekijken en kennis maken met de vele groothandels in de Plus size branche. Wat ook een handige site is, is de grote maten start site van Marlon Sebel. Je kunt ook geheel vrijblijvend mijn collecties komen bekijken in de showroom in Andelst. Het is heel belangrijk om veel te praten en veel te zien voordat je de beslissing neemt over hoe je assortiment er uit gaat zien. Heel veel succes met alle voorbereidingen. Groet, Aafke de Boer
 
Vanessavb2
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2017

Re: waar vind ik leveranciers voor plussize mode

30 mei 2017

Dag Aafke,
Heel erg bedankt voor de informatie. Ik ga zeker eens rondneuzen op je site en de info die je me hebt bezorgd.

Groetjes,
Vanessa
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht