Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Marjo Verdooren
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 juni 2017

t-shirts bedrukken

12 juni 2017

Hallo allemaal,

Bij het opzetten van mijn nieuwe bedrijf zie ik even door de bomen het bos niet meer (waarschijnlijk gewoon omdat ik even te veel "moeilijke" topics op mijn "to-do" lijst heb staan).

Ik wil nu echt een knoop gaan doorhakken wat de beste manier is om T-shirts te bedrukken. Ik kreeg de tip om eens in het fenomeen "private label" te duiken. Dat heb ik uitgebreid gedaan, maar er zijn zooooooooooooooo veel bedrijven.
...
En vanaf welk aantal shirts is het beter om niet meer voor een "normale" t shirt drukker te gaan, maar dat een private label goedkoper is.
Ook lees ik online veel dat het beter is om een private label wel met een Nederlands bedrijf te doen, op andere plekken lees ik weet dat veel in het buitenland gewerkt wordt.

Al maanden super veel gegoogled, met mensen gesproken etc., het wordt nu tijd om knopen door te hakken ...
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: t-shirts bedrukken

12 juni 2017

Afgelopen jaar de shirts van de www.ecommercerun.nl laten bedrukken door shirts-bedrukken.nl. Was niet duur en ik loop er nog altijd in, dus de kwaliteit viel niet eens tegen. De communicatie was echt prettig! Maar het gaat hier om een evenementenshirt, en dat had wel invloed op mijn verwachtingen.
 
VinaTrading
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 augustus 2017

Re: t-shirts bedrukken

11 augustus 2017

Beste Marjo,

Mocht je nog op zoek zijn naar een drukker voor je kleding, laat het me even weten of stuur een privé bericht.

Gr. Ferry (VINA Trading)