Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
NetWork
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 november 2010

Koffie

31 januari 2011

Ik ben op zoek naar mensen die tegen aantrekkelijke prijzen regulieren en de wat zeldzamere koffie kunnen leveren voor mijn nieuwe webshop.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Koffie

31 januari 2011

Zonder met de bedoeling te commercieel te antwoorden: De webwinkel http://www.degoeijen.com is geloof ik ook actief op dit forum en hebben een eigen branderij. Prima koffie en thee weet ik uit ervaring.
 
NetWork
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 november 2010

Re: Koffie

31 januari 2011

Zonder met de bedoeling te commercieel te antwoorden: De webwinkel http://www.degoeijen.com is geloof ik ook actief op dit forum en hebben een eigen branderij. Prima koffie en thee weet ik uit ervaring.
Bedankt dat is een hele goeie.
 
Fabulous
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 januari 2010
Locatie: Amstelveen

Re: Koffie

31 januari 2011

Je hebt toch wel gegoogled?
Er is zo veel bijzondere koffie te koop in de wereld. Wil je het voor een scherpe prijs aanbieden dan zal je toch zelf moeten gaan importeren. En ivm versheid zal dat groene bonen moeten zijn die je hier laat branden en evt laat melangeren. Dat zou ideaal zijn heb je een extra usp.

Maar als je simpel wil en Kopi Luwak wil dan vind ik na 1 keer zoeken deze;http://www.indonesiangrocery.com/shop/index.php
For a fabulous life...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
BeelduitHolland
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 februari 2010
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Koffie

08 februari 2011

Ik krijg spontaan zin in een bakkie koffie :lol:
Beeld uit Holland- Leuke fotogeschenken voor aan de muur!
 
postman
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 februari 2011

Re: Koffie

09 februari 2011

Heb jij de webshop allang dan?
wat een grappig idee een koffie webshop
 
Antonio
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 februari 2011

Re: Koffie

23 februari 2011

Heb jij de webshop allang dan?
wat een grappig idee een koffie webshop
Mooie site! Misschien handig om het valentijn gebeuren te veranderen in wat anders :roll: Maar aangezien ik een espresso apparaat heb en tuk ben op goede koffie heb ik de shop opgeslagen. Nog meer koffieliefhebbers hier?
 
Fabulous
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 januari 2010
Locatie: Amstelveen

Re: Koffie

23 februari 2011

Mooie site! Misschien handig om het valentijn gebeuren te veranderen in wat anders Maar aangezien ik een espresso apparaat heb en tuk ben op goede koffie heb ik de shop opgeslagen. Nog meer koffieliefhebbers hier?
Ja koffie, heerlijk een verslaving. Momenteel helemaal verslingerd aan "cortado's".
Espresso in een klein glaasje met een beetje melk en schuim en een zoetje erin, mmmm.
Straks weer Iced vanille latte, heb daar zo een lekker recept voor.
Heb dan ook een koffiebar, naast de webwinkel.
De artikelen uit de webwinkel verkopen we daar ook, apart gedeelte. Klanten lekker koffie drinken en ondertussen leuke artikelen uitzoeken. Werkt goed met elkaar. Ben om 15.00 uur gesloten, kan ik daarna de bestellingen doen en de webwinkel bijhouden.
For a fabulous life...
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht