Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
kika
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 februari 2011

Groothandelaars van Oilily en Dutch Design Bakery kleding

01 februari 2011

Ik ben op zoek naar groothandelaars de zich voornamelijk bezighouden in bovengenoemde artikelen. Ik ben zelf een webwinkel begonnen en ben op zoek naar goede leveranciers.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Groothandelaars van Oilily en Dutch Design Bakery kledin

01 februari 2011

Heb je het al bij de merken zelf geprobeerd? De contact gegevens staan op hun sites..
 
Mieke
Berichten: 511
Lid geworden op: 16 mei 2010
Contacteer:

Re: Groothandelaars van Oilily en Dutch Design Bakery kledin

02 februari 2011

Oilily heeft gewoon een kantoor/magazijn in Alkmaar.
 
kika
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 februari 2011

Re: Groothandelaars van Oilily en Dutch Design Bakery kledin

02 februari 2011

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb al contact gehad met Oilily in Alkmaar, maar zij verkopen alleen aan echte winkels gemaakt van steen. Met DDG heb ik ook contact gelegd en zij bieden meer hulp, daar kom ik wel wat verder mee.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

Re: Groothandelaars van Oilily en Dutch Design Bakery kledin

02 februari 2011

Realiseer je wel dat je soms geen enkele leverancier kunt vinden voor bepaalde merken/producten. Omdat de fabrikant niet wil dat zijn spullen via internet verkocht worden. Dit om zijn klanten, de winkels, te beschermen voor dit soort concurrentie.

Jij zoekt nu naar een alternatief distributiekanaal, welke er wellicht helemaal niet is. Oilily kan namelijk ook tegen tussenhandels zeggen, als jij verkoopt aan webshops dan zeggen wij onze samenwerking op. Dus wat is de werkelijke reden dat ze niet aan jou willen verkopen, dat lijkt me belangrijk om te weten van Oilily zelf.
 
WAM-fashion4kids
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 februari 2011

Re: Groothandelaars van Oilily en Dutch Design Bakery kledin

12 februari 2011

Dutch design Bakery is in outlet ook te krijgen bij Kiddoshop.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht