Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
fashionera
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 april 2018

urban kleding leverancies

27 april 2018

Geachte lezers/ondernemers,

Ook ik wil graag wat informatie. Ik heb nog niet echt concrete informatie kunnen vinden. Ik ben een ondernemer die graag een online shop wilt starten. Die staat al online. Helaas heb ik nog geen producten.Althans niet wat ik zoek. Ik ben opzoek naar was hippe urban kleding voor dames en heren. Wie ben ik , ik een jonge ondernemer .. Heb een gezin en wilt graag meer tijd met mij gezin door brengen.En dus iets voor me zelf starten ipv voor iemand werken zoals nu.

Nu ben ik dus opzoek naar de kleding wat ik wil verkopen. Ik heb een beeld wat goed zal gaan uit onderzoeken. Maar nog geen concrete leveranciers gevonden. Ik heb wel gehoord dat je in Duitsland en Frankrijk groothandels hebt. Maar waar is dat concreet? Alvorens ik daarnaar toe rijd/vlieg wil ik graag zoveel mogelijk online onderzoek doen en lezen.
Wat zoek ik , jeans broeken met scheurtjes , verf spetters , vlekken , geborduurt enz... Hippe truitjes met leuke opschriften. Welke merken? John H , Caccia , Charaj , Guns Jeans , Laulia Clothing , GRE denim , black copper , uniplay , gov denim ....noem maar op.
Kan iemand mij wegwijs maken? Deze merken googlen naar groothandelaren levert niet veel op.
 
Justboyed
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 januari 2018

Re: urban kleding leverancies

27 september 2018

Blijven zoeken. Ik weet niet of je al verder bent hiermee. Maar voor mannen is het best lastig. :)
 
Freek de Boer
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 december 2018

Re: urban kleding leverancies

20 december 2018

Hoi Fashionera,

Ik ben net nieuw hier en las je verhaal. Leuke motivatie om voor jezelf te beginnen! Heb je inmiddels al een leverancier gevonden? En ben je al gestart met het verkopen?

Groetjes,

Freek
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht