Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Nadientjex
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 maart 2018

Trade Mart Utrecht of Euromode Neuss

01 mei 2018

Goedemiddag allemaal,

Ik wil graag a.s maandag voor het eerst gaan inkopen bij een groothandel. Mijn plan was om naar Dusseldorf te rijden. voor mij is dat een uur.
Ik zie er een beetje tegenop. Vooral omdat het de eerste keer is en ik alleen moet gaan. Mijn Duits is middelbare school niveau. Ik heb nog geen idee hoe zo een onderhandeling voor producten gaat en wat de minimale afname moet zijn etc. 

Zojuist keek ik nog eens op de site van de Trade Mart Utrecht en zij hebben toevallig aanstaande maandag een event, inkoopdag voor de fashionworld. Dat ik daar in het Nederlands kan communiceren spreekt me meer aan. Maar volgens mij ligt de minimale afname daar een stuk hoger. En wat ik online heb gelezen, op starters zitten ze niet te wachten.  Bovendien is Utrecht voor mij 2,5 uur rijden.

Voor welke optie denken jullie dat ik het beste kan gaan als starter? En hebben jullie misschien tips over hoe ik zo een gesprek met een verkoper kan aangaan?
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Trade Mart Utrecht of Euromode Neuss

03 mei 2018

Let wel op. Als een markt in Utrecht is betekend dat niet gelijk dat er alleen Nederlands wordt gesproken. Veel Duitsters spreken ook Engels
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
1moda
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 augustus 2015

Re: Trade Mart Utrecht of Euromode Neuss

05 mei 2018

Beste Nadientjex,

Uit jouw bericht maak ik op dat je op zoek bent naar mode (kleding, schoenen, tassen, accessoires)? Je bent al een stap in de goede richting door naar Trade Mart (Utrecht) en Euromoda (Neuss) te gaan. Euromoda heeft meer keuze, maar is inderdaad iets verder reizen. In Amsterdam heb je ook nog het World Fashion Centre. Over het algemeen kun je je goed oriënteren door naar deze groothandelscentra te gaan. Heb je geen tijd (en zin) om ver te reizen? Dan kun je altijd een kijkje nemen op 1MODA. Hier vindt je een overzicht van 50+ groothandels in schoenen, tassen en accessoires uit Nederland, Frankrijk, Duitsland en Italië (met adressen). Bestellen kan ook, de producten worden geleverd door de groothandels zelf. Voordeel is dat, hoewel je veel te maken met buitenlandse verkopers, je terug kan vallen op het Nederlandstalige support team van 1MODA.

Ik wens je veel succes met je inkopen en hoor graag wat je ervaringen zijn geweest!

Met vriendelijke groet,

1MODA
 
Natascha.83
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 april 2021

Re: Trade Mart Utrecht of Euromode Neuss

22 april 2021

Goedemorgen,

Ik ben met webshop en winkel begonnen.. Nu ben ik bij trade market Brussel geweest.. Heb daar wel al heel wat gevonden.. Maar ben nog niet helemaal overtuigd.. Ik zou graag the stijl van styl woerden en the store gaan.. Deze stijl heb ik niet in Trade market gevonden.. Wat raden jullie dan aan?? Dusseldorf of Neuss..

Heel erg bedankt 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.