Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Jeane Bijoux
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 juni 2017

Simpele witte kaartjes gezocht?

30 mei 2018

Hallo allemaal,

Ik ben al weken op zoek naar simpele witte kaartjes met een afmeting van circa 7x10 cm, het liefste minimaal 220 grams.
Uiteraard zijn ze bij de boekhandel verkrijgbaar, maar vanwege de grotere aantallen vind ik dit financieel niet te doen. Het zijn tenslotte 'achtergrondjes' in een verpakking.
Naar mijn idee heb ik contact gehad met wel tientallen bedrijven maar niemand kan me helpen aan een wit simpel kartonnen kaartje. 

Heb jij de gouden tip? Ik hoor het graag, alvast bedankt en groetjes. 
 
Gebruikersavatar
Ugo
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 augustus 2008
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: Simpele witte kaartjes gezocht?

30 mei 2018

Bestel gewoon flyers zonder opdruk dan heb je witte kaartjes voor een paar cent. Goedkoopste is dan ook nog A7 formaat als dat zou passen (7,4 x 10,5)  kosten ze nog geen cent per kaartje op 250 grams.
~ Yvo
 
Gebruikersavatar
Captain Pervert
Berichten: 237
Lid geworden op: 31 januari 2012

Re: Simpele witte kaartjes gezocht?

31 mei 2018

Drukwerkdeal inderdaad :) Kun je er ook nog wat op zetten als je wilt.
 
Jeane Bijoux
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 juni 2017

Re: Simpele witte kaartjes gezocht?

31 mei 2018

Flyers had ik al eens geprobeerd, zelf heb ik ze ook van 250 grams maar deze zijn als achtergrondje helaas te flexibel. 
Nou heb ik bij drukwerkdeal kartonnen kaartjes gevonden, dus beide erg bedankt voor de tip! Zojuist een proefpakketje besteld ;) 
Groetjes  
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht