Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Little Pebbels
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 september 2018

Groothandel baby accessoires

19 september 2018

Goede dag allemaal,
Ik ben opzoek naar een groothandel die baby accessoires verkoopt. Denk aan wagenspanner, speenkoorden, boxmobile en rammelaars. En dan ben ik vooral opzoek daarna waar houten kralen en vilt/ leee in verwer zit. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Mvg Nikita
 
LOVEissue
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 februari 2019

Re: Groothandel baby accessoires

10 februari 2019

Hi Nikita,

Misschien ben je inmiddels al voorzien?
Maar wij verkopen wagenspanners/ speenkoorden / punnikwoorden unieke handgemaakte producten met zorg en kwaliteit gemaakt! Wij zijn zelf ook en webshop maar willen ons merk wat breder op de kaart zetten. Dus wellicht ook als wholesale gaan verkopen. Als je interesse in en samenwerking hebt. Let me know? www.loveissue.nl
Op dit moment staat niet ons volledige aanbod erop omdat we druk bezig zijn met nieuwe producten ontwikkelen.

Groetjes,
Esli
 
Davina
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mei 2021

Re: Groothandel baby accessoires

13 mei 2021

Beste,
Ik ben opzoek naar een groothandel in babyartikelen.
Ik heb nog geen webshop,
omdat ik nog wat aan het rond zien ben welke duurzame groothandel er zijn.

Mvg Davina
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Groothandel baby accessoires

14 mei 2021

Ik ben opzoek naar een groothandel in babyartikelen.
Ik heb nog geen webshop,
omdat ik nog wat aan het rond zien ben welke duurzame groothandel er zijn.
Hoi Davina,
Als je voor het eerst gaat inkopen bij een groothandel is dit artikel misschien een aanrader voor je.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.