Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
elntje
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 februari 2011

Gezocht groothandels in tassen

10 februari 2011

Hallo,
ik ben op zoek naar groothandelaren van hand/schouder/avondtassen, (laptoptassen, beautycases, sporttassen) enz.
Nu heb ik er al heel wat gevonden zoals zumka, C&S, hoka..........
Maar ik ben nog op zoek naar nog meer,
zodat ik diverse soorten kan aanbieden.
Ik hoop dat jullie me groothandels kunnen opnoemen en hopelijk, wie weet zit er wat tussen die ik nog niet kende!! (de misschien wat onbekendere).
In ieder geval bedankt!!
Liefs Ellen
 
Fabulous
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 januari 2010
Locatie: Amstelveen

Re: Gezocht groothandels in tassen

10 februari 2011

Kijk eens op deze website http://www.cast.nl/

Even een stukje gepikt van hun website want er zijn binnenkort beurzen, wellicht kan je daar naar toe. Is specifiek voor schoenen, tassen en accessoires.

C.A.S.T. is uitsluitend bestemd voor de vakhandel en niet toegankelijk voor particulieren.

Wanneer u voornemens bent om een winkel te starten en het handelscentrum wilt bezoeken ter oriëntatie, neemt u dan contact met ons op. Tel. 030-6037233; mail: info@cast.nl.

Beurzen en evenementen.

C.A.S.T. organiseert speciale beurzen en evenementen.

Beurzen die ieder seizoen plaats vinden zijn de I.S.L.N. en de YoungFashion Fair.

De eerstvolgende I.S.L.N. - Internationale Schoenen- en Lederwarenbeurs Nederland - wordt gehouden op 27 en 28 februari en 1 maart 2011. Naast de permanente exposanten huisvest CAST dan gedurende drie dagen ook nog 60 gastexposanten met bijzonder interessante collecties.

De YoungFashion Fair is vanaf 2010 uitgebreid met YoungFashion en Lifestyle merken. De eerst volgende beurs in dit segment wordt gehouden op 14 en 15 februari 2011. Bent u geïnteresseerd in deelname aan (één van) de beurzen, neemt u dan contact met ons op.
For a fabulous life...
 
favobags
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mei 2011
Contacteer:

Re: Gezocht groothandels in tassen

09 mei 2011

hallo wij zijn handtassen fabriek, kunnen wij ook bezig met groothandel dame lederen handtassen met een hoog fashion stijl, goede kwaliteit, lage MOQ.
onze voorraad in groothandel MOQ: 30pcs (u kunt mengen met andere kleuren, andere stijl t / m 30pcs)
onze op maat maken van uw eigen ontwerp (OEM) MOQ: 50pcs/color voor lederen handtassen, kunnen we het monster te stellen voor jou om alles te bevestigen voordat u een bestelling plaatst.

Ons assortiment cover mode handtas, golftas, reistassen, cosmetische tassen, canvas tassen, promotionele tassen, koeltassen, katoenen tassen, jute zakken, laptop case, visitekaartjes, kladblok houder, rugzak en portemonnee
welkom om te bezoeken en de fabriek en de website www favobags com
http://www.favobag.com high fashion handbags factory,jewellery,Watches wholesales and retail
 
Eline
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 februari 2012

Re: Gezocht groothandels in tassen

08 februari 2012

Hallo,

Wij zijn een groothandel in damestassen.
Neem een kijkje op http://www.mynewbag.nl en stuur ons een berichtje via de site of forum.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht