Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Verzendverpakkingen van PostNL

30 augustus 2019

PostNL levert nu een beperkt assortiment verzendverpakkingen voor de zakelijke klanten voor zeer concurrerende bedragen. (b.v. Luchtkussenenvelop C voor <8 cent) en verzendkostenvrij. Ik heb wat besteld om te kijken of de kwaliteit in orde is.
 
slabbetje
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 september 2012
Contacteer:

Re: Verzendverpakkingen van PostNL

31 augustus 2019

De kwaliteit is perfect!
Ik bestelde eerder altijd via Verzendverpakkingenshop.nl (bunzl)
PostNL is een samenwerking aangegaan met bunzl, alles wat je via de PostNL shop besteld, wordt door Bunzl geleverd.
Zeer scherpe tarieven via PostNL! Nog scherper dan direct bij Bunzl.
Alleen is het aanbod nog niet zo groot, maar dit zal nog wel komen verwacht ik.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Verzendverpakkingen van PostNL

01 september 2019

De bubbelenveloppen blijken inderdaad dezelfde als van Bunzl. Voor velen vast goed bruikbaar, maar ik vind ze voor mijn doel iets te "slap" en mede daardoor gaat het insteken van platte artikelen wat minder vlot dan bij b.v. de bubbelenveloppen van Verzendverpakkingenshop, die ook niet al te duur zijn. Interessant is bij PostNL wel, dat ook bij kleine bestelvolumes de levering altijd verzendkostenvrij is.
 
Roken
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 september 2019
Contacteer:

Re: Verzendverpakkingen van PostNL

16 september 2019

Kwaliteit is inderdaad prima en heb je keuze tussen budget en premium. Qua enveloppen zijn ze niet veel goedkoper dan andere aanbieders.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
amyhimesama
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 november 2019

Re: Verzendverpakkingen van PostNL

15 november 2019


BertB:
PostNL levert nu een beperkt assortiment verzendverpakkingen voor de zakelijke klanten voor zeer concurrerende bedragen. (b.v. Luchtkussenenvelop C voor <8 cent) en verzendkostenvrij. Ik heb wat besteld om te kijken of de kwaliteit in orde is.
Les entreprises utilisent souvent des emballages d'expédition surdimensionnés pour leurs produits. Trente à quarante pour cent de ces colis sont constitués d’air, selon une étude de l’Institut flamand de la logistique (VIL). L'emballage de taille trop grande prend non seulement beaucoup de place pendant le transport, mais se compose également de trop d'emballages et de matériaux de remplissage
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Verzendverpakkingen van PostNL

16 november 2019

?
Nou ja, ik begrijp de Franse tekst wel, maar wat is dit voor een reactie?
 
amyhimesama
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 november 2019

Re: Verzendverpakkingen van PostNL

17 november 2019

The bubble envelopes are indeed the same as those of Bunzl. Probably useful for many, but I find them a bit too "limp" for my purpose and partly because of that the insertion of flat articles is a bit less smooth than with, for example, the bubble envelopes from Dispatch Packaging, which are also not too expensive. It is interesting at PostNL that even with small order volumes, delivery is always free of shipping costs.

filezilla uc browser rufus
In terms of envelopes, they are not much cheaper than other providers.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht