Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Moniquevv88
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 oktober 2019

Leverancier duurzaam en fair sieraden en edelstenen

16 oktober 2019

Hallo allemaal
Voor het starten van mijn webwinkel ben ik op zoek naar goede en betrouwbare leverancier(s) van duurzame en fair trade zilveren trendy sieraden met edelstenen. Ook ben ik op zoek naar een leverancier die edelstenen (of beide) verkoopt. Het liefst koop ik producten in die in India (bijv) zelf gemaakt zijn dus van een leverancier die ze uit het land zelf inkoopt.
Of is het misschien mogelijk om de producten zelf direct uit India te kopen... Of moet ik daarvoor eerst zelf naar India afreizen ;-)
Als aanvulling verkoop ik ook graag spirituele producten.
Ik ben van plan om een aantal beurzen af te gaan want op internet vind ik niet iets geschikts. Heeft iemand misschien een tip?

Bedankt!
 
Claartje
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 november 2020

Re: Leverancier duurzaam en fair sieraden en edelstenen

01 november 2020

Beste Monique,

Ben je nog steeds op zoek?
Zo ja dan kan ik kijken of ik wat voor je kan doen met connecties die ik heb. Het komt dan wel uit India en gaat via een Indiase vriend van me als hij het wil doen. Of het fair trade en duurzam is dat misschien niet zo 1, 2, 3. Maar ook daar kan ik navraag naar doen. Ik moet voor mezelf ook een nieuwe leverancier en was al aan het denken hem te schrijven.

Vriendelijke groeten,

Clara Andriessen
 
EuroWholesale
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 oktober 2020

Re: Leverancier duurzaam en fair sieraden en edelstenen

09 november 2020

Hoi Monique,

Ik kan u onze winkel aanbevelen. We hebben een breed scala aan producten, als u geïnteresseerd bent in sieraden, spirituele producten, kunnen we aan uw eisen voldoen. We hebben een magazijn in Midden-Europa, we bieden een snelle levering tot maximaal 4-5 dagen naar Nederland, we bieden ook volledige ondersteuning, een catalogus met prijzen en we staan tot je dienst voor alles wat je nodig hebt.

U kunt onze winkel bezoeken: www.eurowholesale.eu
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht