Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Product verpakkingen zelf maken

01 februari 2020

Dag allen,

Ik ben aan het experimenteren om importproducten te verkopen in mijn shop. Ik heb hier al een kleine voorraad van verschillende producten, alleen zijn de meeste verpakkingen niet leesbaar of in slechte staat.

Nu zit ik zelf te zoeken naar manieren om zelf verpakkingen te maken voor deze producten. 
Lopen hier meer mensen tegen aan? Het is voor kleine aantallen nogal prijzig om dozen op maat en bedrukt te krijgen. Bij voorkeur wil ik zelf deze dozen maken en bedrukken, en als het bevalt het doorsturen naar een drukker.

Ik zat eraan te denken om gondeldoosjes te gebruiken, want deze kan je met minder stevig karton maken, welke gewoon door een normale printer kan.

Zijn er nog meer suggesties?
 
Gebruikersavatar
Pieter van Walsem
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 september 2014
Locatie: Opheusden
Contacteer:

Re: Product verpakkingen zelf maken

07 februari 2020

Afhankelijk van de vorm, kun je het in mileu-vriendelijk papier verpakken en er een persoonlijke touch aangeven. Een krabbel of kattenbel komt in de reviews altijd positief terug.
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Product verpakkingen zelf maken

13 februari 2020

Zelf ben ik hier ook mee bezig, Wellicht een mooi PET etiket erop?
Wat een optie kan zijn als je meerdere modellen /  kleuren hebt de verpakking combineren met keuze vakken welke je aan kan kruizen welk product erin zit. Of hier een rond gekeurd stickertje erop plakken. Zo kan je van een bepaalde verpakkingsmaat een groter aantal bestellen wat de prijs flink drukt.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht