Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Denise95
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 maart 2020

Groothandel luxe/exclusieve woonaccessoires gezocht

26 maart 2020

Goedenavond,

Ik ben van plan om een webwinkel te starten, echter vraag ik mij af wat een goede groothandel is voor luxe / exclusieve woonaccessoires is?
Heeft iemand ervaring met zo'n groothandel?

Hiermee bedoel ik de wat exclusiever accessoires, bijvoorbeeld statement accessoires wat je niet overal vindt.

Ik wil mij graag hiermee onderscheiden, ik hoor graag of iemand wat meer informatie heeft!

Met vriendelijke groet,
Denise
 
IT-ALL international
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 april 2020

Re: Groothandel luxe/exclusieve woonaccessoires gezocht

06 april 2020

Hallo, ik heb zelf o.a vloerkleden, muur en plafond lampen, plantenbakken, lamphouders en nog veel meer te koop. Het gaat om spullen in een mediterraanse/ oosterse stijl en zijn veelal handgemaakt op traditionele wijze geproduceerd. Als er interesse is neem gerust vrijblijvend contact op.
 
Webshop123
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 oktober 2020

Re: Groothandel luxe/exclusieve woonaccessoires gezocht

29 oktober 2020

Hallo,

Ik ben ook opzoek naar groothandel in europa.
Wie kan mij daar bij helpen .
 
Asmaer
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 december 2020

Re: Groothandel luxe/exclusieve woonaccessoires gezocht

03 december 2020

Hallo, ik heb zelf o.a vloerkleden, muur en plafond lampen, plantenbakken, lamphouders en nog veel meer te koop. Het gaat om spullen in een mediterraanse/ oosterse stijl en zijn veelal handgemaakt op traditionele wijze geproduceerd. Als er interesse is neem gerust vrijblijvend contact op.
Hi ik heb u ook een bericht gestuurd
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
friendlyshopowner
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 februari 2021

Re: Groothandel luxe/exclusieve woonaccessoires gezocht

22 februari 2021

Hi, ik ben ook opzoek naar een leverancier/groothandel. Hopelijk kan iemand mij hulp bieden. Groetjes
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Groothandel luxe/exclusieve woonaccessoires gezocht

11 maart 2021

Je vraag is zo breed en algemeen dat de kans klein is dat je hiermee werkelijk geholpen kan worden. Het is nogal belangrijk hoeveel ervaring je al hebt, welke afnames je wil gaan doen en wat je plannen zijn. Als jij nu al tien leveranciers hebt maar aanvullend assortiment zoekt zal de zoektocht anders zijn dan wanneer je nog moet beginnen met je webshop en bezig bent met een ondernemingsplan. Wat heb je zelf gedaan om er een te vinden? Waar loop je nu tegenaan? Zie hier wat informatie als je voor het eerst op zoek gaat naar een groothandel.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht