Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
NataschaV
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 april 2020

Kleding en drukkerij gezocht

01 april 2020

Beste Lezers,

Ik ben terecht gekomen op deze pagina omdat ik mij aan het verdiepen hoe of wat om een webwinkel te starten.

Ik “handletter” en teken al een aantal jaren en bedruk dit wel eens zelf (met de strijkbout) op shirtjes voor mijn kinderen (Dit blijft echter nooit mooi na 1x wassen:’( ). Nu zou ik dit graag op grote(re) schaal en op bestelling willen doen.

Daarom ben ik benieuwd of er hier bedrijven aanwezig zijn die effen bovenkleding vanaf maat 56 tot X(XXXL) hebben en die ik dit ook vanuit mijn digitale getekende versie kunnen bedrukken en versturen naar de klant?

In eerste instantie zal dit niet om grote hoeveelheden zijn. Dus daarom ben ik ook erg benieuwd wat dan vanuit u/jullie de kosten zouden zijn.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Natascha
 
Beezonder
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 maart 2016
Contacteer:

Re: Kleding en drukkerij gezocht

15 april 2020

Hoi Natascha,

Ik zou wel wat voor je kunnen betekenen hierin. Als je interesse hebt kun je contact met me opnemen.

Groeten,
Suzanne
www.bee-zonder.com - Unieke, met de hand gezeefdrukte producten
 
druk en deco
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 april 2020

Re: Kleding en drukkerij gezocht

24 april 2020

Hoi Natascha,


Wat zijn je ideeen? wil je echt meerkleurige afbeeldingen of 1 kleur afbeelding en teksten op de kleding laten drukken?
Ik kan je misschien van dienst zijn hiermee, neem contact met me op indien je interesse hebt.

Mvg Celia Hiemstra
Druk en Deco 
 
Pstaveren
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 juni 2020

Re: Kleding en drukkerij gezocht

05 juni 2020

Wellicht heeft u al een oplossing gevonden, maar ik weet dat bij shirtprint.nl ook vanaf kleine oplagen kleding bedrukt kan worden en vanuit daar ook een mogelijkheid is om het direct te laten versturen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
bystkl
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 januari 2021

Re: Kleding en drukkerij gezocht

07 januari 2021

mocht u nog iemand zoeken, wellicht kunnen wij u helpen.
Neem anders eerst een kijkje op onze webshop 
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 08 januari 2021, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link weggehaald. Zie forumregels en V&A regels.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht