Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Leona
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 april 2020

Leverancier dameskleding

15 april 2020

Dag iedereen,

Ik heb enkele vraagjes over het beginnen van een webshop. Zelf heb ik er al heel wat werk ingestoken en ben ik ook al heel ver gekomen. Alleen vind ik het zelf een beetje moeilijk om te weten waar ik een goede leverancier kan vinden ( voor dameskleding ). Ik vraag me ook heel vaak af hoe dat Zara, etc aan hun kleding komt. Ik zie heel vaak hun kleding op AliExpress voorbij komen, maar ik denk niet dat hun kleding van Ali komt. Ik hoop dat jullie mij een beetje meer kunnen helpen.

Alvast bedankt!
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Leverancier dameskleding

15 april 2020

Ik denk dat je nog niet zo heel ver bent wanneer je eigenlijk nog geen interessant product hebt en een betrouwbare leverancier. Op Aliexpress staat veel zooi en nep!
 
Leona
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 april 2020

Re: Leverancier dameskleding

15 april 2020

Dag BertB,

Bedankt voor je antwoord! Maar spijtig dat je geen antwoord kon geven op mijn vraag.
En even ter zijde ik heb zeker en vast al oog op mijn producten die ik wil verkopen! Mijn vraag is nu alleen waar kan ik deze meerdere producten halen.

Met vriendelijke groeten.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Leverancier dameskleding

15 april 2020

Ik zit in een totaal andere branche, dus van kleding weet ik niets en al helemaal niet van dameskleding.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Will77
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 januari 2024

Re: Leverancier dameskleding

17 januari 2024

Hallo!
Sinds kort heb ik mijn eigen online kledingwinkel geopend. Ik heb een groot assortiment dames- en herenkleding en schoenen. 
Op het internationale handelsplatform globy.com heb ik een goede leverancier van herenkleding en schoenen gevonden. 
u kunt leveranciers kiezen uit verschillende landen, zoals Turkije, India, China, u kunt ook uw verzoek achterlaten op de website en leveranciers nemen contact met u op, soms hoeft u niet eens te zoeken, zij vinden mij zelf
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Leverancier dameskleding

17 januari 2024

Sinds kort heb ik mijn eigen online kledingwinkel geopend. Ik heb een groot assortiment dames- en herenkleding en schoenen. 
Dat klinkt goed! Wat is de naam van je winkel en loopt het een beetje?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht